Dagmar! weer een beetje van de schrik bekomen! Hopelijk gaat het met de paardjes goed!
Halsters worden hier eigenlijk altijd door de eigenaren afgedaan bijna iedereen komt 's avonds nog langs en zo bespaart het de staleigenaar 30 halsters afdoen! Snap dus wel dat ze meestal opblijven tot de eigenaren of bijrijders komen. De staleigenaar doet al zoveel!! Elke ochtend voeren, buiten zetten, stallen mesten, 's avonds weer voeren en binnen zetten en in de winter vaak dekens wisselen! We mogen niet klagen dus! Maar wel rot dat er dan dus toch zoiets gebeurd. Bons heeft ook wat kleine wondjes op zn hoofd..... Maar niet noemenswaardig gelukkig.
Arme Bons! Hopelijk is ie snel weer over de schrik heen! Bij ons is het verschillend, sommige houden halster aan en sommigen doen het af. Stalhouder doet ze bij die van ons iig altijd af!
Jeetje Eefje.... Is die vervelende dag vandaag aangebroken meid? heel veel sterkte hoor!
Grit
Geplaatst: 01-07-09 22:47
Bijgelezen
ellieellende
Geplaatst: 01-07-09 22:49
Ha die Ingrid! Miste je al joh
Grit
Geplaatst: 01-07-09 23:07
Hups wel rond op bokt, maar ben gewoon te sloom om mee te kletsen. Geef maar wat energie van jou TT aan mij
ellieellende
Geplaatst: 01-07-09 23:13
TT mag de komende dagen ff rustig blijven, baasje is suf.... Morgen lesgeven aan de ukkies Een meisje die tegenover ons gestald staat wil ook graag les van mij, dus die komt morgen voor het eerst proefdraaien. Een heel klein schattig welshje! Ronnie heet ie geloof ik. Is ook leuk voor Desie en Hobje, kunnen ze tenminste ook een keer ponyvoetbal doen enzo! Kan ik een keer rustig blijven Zit ATWT te kijken, kerstaflevering die echt nergens over gaat..... muf
En ik ga mijn huisje verhuren als sauna denk ik..... het is hier 29 graden binnen.... das wel een beetje jammer!
Grit
Geplaatst: 01-07-09 23:16
ellieellende schreef:
kerstaflevering
Zo voelt kerst dus in de tropische landen. Lekker in je korte broek en topje met een naaldboom sjouwen.
Grit
Geplaatst: 01-07-09 23:17
Bij ons is het "maar" 28 graden. En alles staat open. Op de slaapkamer staat de airco aan, kan ik zo ieg een koel bed stappen. Is na een tijdje toch weer warm, maar scheelt wel.
ellieellende
Geplaatst: 01-07-09 23:21
Ook een sauna dus.... heb ook zo'n koel/verwarming ding.... realiseer me nu ook dat die nog op stal staat , waar ie in de winter als verwarming heeft mogen spelen.... Maar was een goedkope van de action, dus werkt niet echt denderend..... ach, het is zomer en op een paar details na is het toch wel heeeerlijk!
Grit
Geplaatst: 01-07-09 23:29
Dat is ook zo, het ziet er allemaal vrolijker uit met dit weer .
is weer thuis lenzen zijn redelijk pijnlijk bevallen (ach ik heb teminste weer kunnen werken en heb erik weer kunnen zien )
maar goed ik gaat lensjes uit gooien en mijn bedje opzoekken morgen een was afmaken de stofzuiger er door en even nog wat kleine dingetjes en dan eindelijk weer naar de paardjes (wat heb ik die gemist !!! ) en dan weer ouders verwelkomen (die komen morgen avond thuis) en dan word het voor mij weer tijd op te zouten
mensen weltrusten
lees morgen vroeg even vlug bij ving al wat naar nieuws op
Goedemorgen! Eva sterkte meid!! De warmte.... Hier in huis valt het erg mee, aan de voorkant zit het zonnescherm naar beneden en aan de achterkant staat de zon er niet op! gelukkig maar! Het is hier binnen lekerder dan buiten!
Vanavond heerlijk rijden!!! Fototoestel gaat mee dus wie weet komen er wat leuke foto's!!
Resi_lover
Geplaatst: 02-07-09 10:19
Vervelend zeg, Arme Bonch
Ellen lekker gereden gister
Eva huilen mag hoor
Leuk Nathalie, naar een musical geweest van je "zusje" wel heet
Maartje leuke foto's
Leuk Ellen, welshjes zijn leuk
Rot lenzen, Deborah
Ik hoef pas op half 2 op school te zijn, tot half 4
Ik wil graag weer even mennen met Ziggy, alleen wilco moet even een paar kleine dingen verlassen aan mijn kar. Maar hij heeft weinig tijd. Ik hoop dat hij vanavond optijd klaar is met werken.
Hij is trouwens weer lekker op de moter naar het werk. Neem ik de Audi mee, heerlijk een auto met airco met dit weer.
Resi_lover
Geplaatst: 02-07-09 11:43
Jammer Janet, maar wel lekker dat je airco in de auto hebt
M'n benen zijn verbrand, dat doet zeer M'n schouders ook, maar daar voel ik niets van