Gefeliciteerd Mallow Prada leuke elastiekjes, en een stom meisje op school niks van aantrekken morgen naar marco Serada halfbroertje erbij Lois tegen wind
Vandaag weer een hele dag stage gelopen voor het eerst, sinds ik uit het ziekenhuis ben, en het ging goed. Geen last van mij benauwdheid gehad gelukkig. En tijdens het naar de douche gaan viel een bewoner ik kon dr nog opvangen gelukkig, alleen heb ik nu wel last van me arm, maarja wij genezen sneller van iets dan een ouder iemand.Anders was de bewoner met het hoofd tegen de deur geklapt
Nou ik had vanmorgen al wat getypt maar dat was weer weg, waren ze net met bokt bezig
Maar ik heb dus gisteravond nog met Peet gepraat over Noa en de stal en ik heb besloten om Noa gewoon op de manege te laten staan. ik ga kijken of Noa daar in ieder geval 's nachts naar buiten kan, dan heeft het veulen oook genoeg beweging. Daar kan de stal ook veilig dicht zonder dat het veulen zich kan bezeren of een sloot in kan lopen. Er is altijd genoeg aandacht daar en iedereen let op. Dan maar geen land, er zijn zat veulen die nog minder land zien als die van mij dat gaat zien.
Joyce gewoon dat wijf laten banketstaaf hoor!! Je hebt er bij zitten, die kan je wel achter het behang plakken...
timokyana
Ahhhh er is een wit veulentje geboren! Lekker wassen! hihihihihi En veulentjes die op zich laten wachten..... Joyce morgen naar marco en een date in het vooruitzicht! gewoon doen! leuk, kijken hoe je in de markt ligt en stomme mutsen die ruzie zoeken..... trieste bedoeling!
Chanel de bejaardenredder en zonder teveel last!
Lekker weertje! zometeen maar ff paardje poetsen, zag er gister schandalig uit, de modder is niet meer koud..... dus nu kun je er lekker in gaan liggen En een stoer hengstje gevonden om mee te gaan schouwen..... (lees appaloosa mini shetlander van 0.70 cm die zelf denkt 1.70 te zijn)