Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar ik heb het echt supergezellig gehad! We hadden de moederdagactie, iedereen kreeg een gratis blommetje bij een aankoop, dus allemaal leuke reacties gehad..

Jes is ondertussen woensdag nog door mijn bijrijdster gedaan, en staat verder heerlijk 24/7 in het land
Vandaag ook het veulen weer gevoeld. Zodra ik mijn hand op haar buik legde was het *boing* en schopte het er tegen aan. Nam ik mijn hand weg, was het veulen ook stil, en legde ik mijn hand er weer neer, schopte het er weer tegen aan.
Wel een flinke bui nog over ons heen gehad. Daarna een kort rondje met de Bels gewandeld, moest nog boodschappen doen en het weer he.. Bels had er zin in, en dan gaat ze hárd! Ook al is het maar in stap, dat is stevig aanpoten om haar bij te houden hoor
werd je niet helemaal gek van alle camping kinderen die wilden paardje aaien enzo? Ook lekkere eigenaren, als ik dat zo hoor. Fijn dat je nou een beter plekje hebt gevonden!
Zo dramatisch is het dus allemaal niet
Komt elke week wel voor dat ik haar meerdere dagen niet zie. Tja, met hele dagen werken en studeren in Groningen terwijl je zelf in Zwolle woont.. Maar voor mij maakt het niks uit, Jes staat daar goed, kan zichzelf beweging geven, staat lekker buiten.. elke dag je paard zien is geweldig, maar als dat niet kan is dit ook een hele fijne oplossing 
De singel kan alweer 2 gaatjes aan beide kanten minder dicht
Ook krijg zit ik zoveel breder, en voel ik haar buik tegen de achterkant van mijn benen. Zoooo lief
Ik kan ook zo lang gewoon naar haar kijken, naar hoe ze zo tevreden staat. Ze is in- en intevreden, geloof dat ze het super vind om drachtig te zijn 
) en een bruinschimmel. In de winter is ze donkerroodbruin, haar tussenvacht is zilverwit en nou is ze hazelnootbruin. Zwarte manen en staart (wel gecoupeerd helaas
) en zwarte benen. Karakter als een labrador, overenthousiast en super om mee te werken. Omdat ze niet helemaal goed loopt (kortere pas met rechtsvoor) wandel ik er mee, en longeren we 1 á 2x per week. Bels is niet van mij, dus ik weet niet of ik er foto's van op Bokt mag plaatsen, zal het eens vragen. Geweldig paard, komt altijd in volle galop op me af, volgt me zonder halster, loopt het liefst met haar neus in mijn jaszak..
Compleet anders dan mijn autistische Jes