Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Chubby schreef::roll:![]()
![]()
![]()
Cliootje is bij de garage voor grote beurt (incl vervangen alle filters), nieuwe achterbanden, nieuwe remblokken voor, nieuwe ruitenwisserbladen en nieuwe distributieriem...
Ik ga mijn nieuwe kleren maar terugbrengen denk ik....
1200,-
Maar Chub en ik zijn nog niet zo ver. Die heeft nog echt steun nodig. Als ik haar loslaat is het net een stofzuiger.Citaat:ze is blijven steken op ruim 1.57. Hoog zat voor mij. Mijn instructrice heeft er een met een schofthoogte van 1.78, maar volgens mij is die veel groter
Wordt er een beetje kriegelig van... flettie schreef:
@ Lien: lijkt me toch wel dat de B keuring doorgaat? Zoveel meer administratieve rompslomp heb je er niet van naast de A keuring. Zelfs niet als je maar in je uppie komt. Ik krijg opeens een ingeving: eigenlijk zouden ze het misschien zo moeten regelen dat die hengsten die niet door de 1e bezichtiging van keuring A komen wel door mogen gaan met keuring BDus wel stamboekopname maar geen ggk dekhengstbrevet.
Rascal en Jip zijn dus van tinkiebel en nog geen drie??

Chubby schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Cliootje is bij de garage voor grote beurt (incl vervangen alle filters), nieuwe achterbanden, nieuwe remblokken voor, nieuwe ruitenwisserbladen en nieuwe distributieriem...
Ik ga mijn nieuwe kleren maar terugbrengen denk ik....
1200,-
dobbel schreef:ja lien in april maar staad nog niet vast hoor, licht er aan hoe hij zich uitgroeit,
Vanaf januarie gaat de leeftijd bij paarden op papier 1 jaar omhoog dus ook al zijn ze nog maar 2,5 ze worden wel gewoon gekeurd voor de dekdienst, venco en volgens mij nog iemand van vorig jaar was ook pas 2,5,
Lien toch leuk dat je wel gaat komen naar de B keuring hadden ze dat vorig jaar ook maar gehad had een hoop geld gescheeld.
??