Dat kan ik nog steeds wel regelen

Pfieuw Eefje gister te koop gezet op FB, daarna een uur alleen maar aan het huilen geweest

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

want ze zal echt niet naar de eerste de beste gaan, als ze gaat...
  want ze zal echt niet naar de eerste de beste gaan, als ze gaat...                                                         
MariekeTV schreef:Dank je Hannah
Anita ja de tijd moet ik nu ook eigenlijk totaal nog niet over in zitten, en het Financiële ga ik toch nog even heel serieus naar kijken.
Ik vind dit maar niks.
Ik krijg vooralsnog ook nog niet echt reactie's waar ik mee uit de voeten kanwant ze zal echt niet naar de eerste de beste gaan, als ze gaat...

MariekeTV schreef:Dank je Hannah
Anita ja de tijd moet ik nu ook eigenlijk totaal nog niet over in zitten, en het Financiële ga ik toch nog even heel serieus naar kijken.
Ik vind dit maar niks.
Ik krijg vooralsnog ook nog niet echt reactie's waar ik mee uit de voeten kanwant ze zal echt niet naar de eerste de beste gaan, als ze gaat...

Ben erg benieuwd !
 Ben erg benieuwd !  

iig als kijker en met filmcamera
 iig als kijker en met filmcamera 

En ineens sprong ze opzij, want ze schrok (geen idee waarvan haha)
 En ineens sprong ze opzij, want ze schrok (geen idee waarvan haha)  Hopelijk gaat de lijn alleen maar weer stijgen
 Hopelijk gaat de lijn alleen maar weer stijgen  

nientsje waarom kan de kat niet mee naar je ouders? kan de kat niet tijdelijk bij familie logeren? dikke knuffel
  nientsje waarom kan de kat niet mee naar je ouders? kan de kat niet tijdelijk bij familie logeren? dikke knuffel