hoofdstel van HH gewonnen (facebook actie) wordt mooie roze neusriem voor als mijn dochter op Roos rijdt. Ben helemaal happy
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hoofdstel van HH gewonnen (facebook actie) wordt mooie roze neusriem voor als mijn dochter op Roos rijdt. Ben helemaal happy
gefeliciteerd! chimello schreef:Dat is de eerste keer dt ik hoor dat iemand echt iets wint met zo'n actiegefeliciteerd!

Heb er eig nog altijd geen foto van gemaakt.
Mijn ouders kunnen het nu echt wel gebruiken. 
Jackytje schreef:chimello schreef:Dat is de eerste keer dt ik hoor dat iemand echt iets wint met zo'n actiegefeliciteerd!
Dat is niet waar hoor, ik heb echt al veel gewonnen met die acties
O.a. een rode BR clubjacket, eens springschoenen (maar was 'troep' dus weggegeven), 2 tickets naar Horse Event, ... Nog wel dingetjes, maar kan er niet meteen op komen. Ik deel dan wel constant dingen, op een apart account zodat ik andere mensen niet lastig val
Oja! Een zebraneusbontje met rode letters voor TinkyHeb er eig nog altijd geen foto van gemaakt.

was liever tweede geworden want dat was een jaar kan gratis hondenvoer geweest... Goed ik heb me uiteindelijk prima vermaakt in Duinrell met mijn twee honden, vlak na mijn relatie over was kon ik er lekker even luchten. Je kan er heerlijk wandelen in de duinen, maar verder
... Niet veel...