ooh he jakkes, wat naar! Arme merrie!
Veel plezier Diaz!
En shires die vind ik toch ook altijd zooo gaaf! Staat er ook een op stal war Gijs in de opfok staat, roep altijd Braaf! als ie ons aan het hek komt begroeten en vaak wandelt ie een stukkie me

Karlijn
Ik vond t al zo vreemd, kwam bij Gijs, hoefjes niet gedaan dus ik van
is die hoefsmid nou nog niet geweest? dus ik pak rustig mijn halstertje uit m'n poetstas.. Gijs draait zich om en wandelt weg (geen angst hoor, gewoon heel beheerst
). Heb flink gekriebeld en ondertussen met t halster geaaid en uiteindelijk ff op zijn nek gelegd, maar hoefde er echt niet mee in de buurt van zijn hoofd te komen.Zat ik bijna in de auto kwam de stalhoudster eraan, dat Gijssie stout was geweest, de hoefsmid was geweest, maar Gijs geen halster om wou
Stonden ze daar, liep ie steeds weg en had echt zoiets van
waarschijnlijk vond ie de wormenkuur van vorige week erg vies en heeft dat met t halster geassocieerd. Zijn stand is wel goed, dus dan ziet t er maar ff wat minder uit, eind van de maand herkansing! (of eerder als ie voor een ander paard eerder op stal is. De stalhoudster gaat in de tussentijd maar weer oefenen met t halster).
Check zijn hoofd.. not amused haha

Heb zo'n zin om met de paardjes bezig te zijn en te genieten, net zoals in de vakantie, maar school gaat natuurlijk voor en gelukkig bestaan er nog weekends en/of halve dagen 
had graag volgend jaar al een veulentje gezien omdat hij volgend jaar ook voor het eerst naar de keuring gaat.