Schrik nooit zo snel als ik slip. Je moet rustig blijven, anders gebeuren er wel ongelukken. Auto hield ik onder controle
mnkortleve
Geplaatst: 24-01-10 12:18
Helemaal gelijk Janet.
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 24-01-10 12:19
Leuk dat de stappers het gezellig hebben gehad
Eva erg druk, maar gelukkig wel met leuke dingen. Niet jezelf voorbij rennen he?
Lies vandaag Luna dag
Janet geslipt vannacht Hier gelukkig ook geen sneeuw.
Gefeliciteerd Angela!
Ellen al weer wakker, hoe doe je dat. Ik ben nog aan het opstarten en ik ben gister gewoon thuis gebleven.
mnkortleve
Geplaatst: 24-01-10 12:21
Maar Denise jij heb zeker die fles wisky de man gemaakt.
D_Travis
Geplaatst: 24-01-10 12:25
hey hey
Angela gefeliciteerd!!!!!!!
Leuk filmpje Petra!!!!
Stappers een gezellige avond gehad!!
Kim een leuk personeelsfeestje gehad!
Hier ook een minilaagje sneeuw
Janet slee ze!! En fotos he hihi
Marja veel plezier op het strand!
Gister lekker lui twee films op de bank gekeken, eerst De storm, was wel een mooie film en daarna Public enemies ofzo, met Johnny Depp, nou dat was echt een saaie film, kwam geen einde aan haha Ga vanmiddag naar paard 2010, ben benieuwd.
Dat vind ik ook hoor op zondag mag je best lui zijn het is tenslotte een rustdag.
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 24-01-10 12:46
Nee weet je wat ik allemaal nog moet doen voor woensdag
mnkortleve
Geplaatst: 24-01-10 12:50
Dan doe je het maar rustig aan op deze rustdag.
Ik heb beloofd dat ik vandaag foto's van Chabo uit zal zoeken en op een cd zou zetten maar dat word nog een heel uitgezoek ik heb er nu al meer dan 700 van hem gevonden.
hier kom ik net mn bed weer uitrollen ga zo met een vriend mee naar zijn paarden, en dat is gelijk ook op mn nieuwe stal, dus we kunnen gelijk nog een x extra kijken of het wel wat is haha, altijd handig
verder wil ik het vooral heeeeeeeeeeeeeel rustig aan doen vandaag
ringelberg
Geplaatst: 24-01-10 13:01
Goeienognetmorgen
Angela gefeli
Was t leuk gisteren boktstappers??
Banbay hoe is het nu met hem Marleen?
Trea wedergeboortekraamfeestje ennu 40 is niet zo erg hoor ik moet er ook aan geloven dit jaar
Puck,alles goed gegaan met naar huis rijden?
Janet in de slip ,hoe is t met omaatje?
Ouke verkocht
Nathalie feestje gevierd,gaat t al beter thuis?
Denise woensdag weer vol weitje
Hier ook een erge luie zondag,moet nog 3 caviakooien schoonmaken,stofzuigen,dweilen,was doen en paarden,voorlopig zit ik hier nog op de bank,pffff
toen ik dit berichtje ging schrijven was t nog morgen,nu niet meer,hihi
heb mn werkdag er weer opzitten. en nu vakantie!!!! kom ik er net achter dat ik een afspraak heb op dinsdag avond en dus niet naar de ponyclub kan, jammer, is net zo leuk. en ik verwacht hier ook sneeuw.. dan maar deze week of buiten rijden of 5 euro voor de binnenbak betalen. en ik wil nog een keer met odinn naar ons nieuwe huis rijden
pfff ben nog steeds niet aan de gang,ga me nu optakelen
grid
Geplaatst: 24-01-10 13:15
Ah feestgangers na 4-en weer thuis en gezellig gehad O maar goed dat ik er niet was spicegirls trek ik echt niet maar zo zullen jullie veel van onze 90's muziek vast ook niet trekken
en alweer aan het huishouden
Ellen middagje groomen
Hier vanochtend beetje sneeuw op raam van auto verder niet nu paar grote vlokken van mij mag het wel ff wegblijven lekker gereden en geprutst weer op stal
Kim feestje anders dan verwacht maar toch wel leuk
O ja Angela nu echt jarig GEFELICITEERD
Janet met ziggy sleetje rijden
Maartje nu vakantie
Denise hyper voor woensdag
O Dagmar is dat nu paard 2010... Veel plezier
Hier dadelijk weer op weg naar Hugo hopelijk daar ook geen sneeuw heb ik ff geen zin in ookal rijdt ons autootje best goed in de sneeuw enzo je bent toch al gauw een half uur langer onderweg
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 24-01-10 13:25
eefje03 schreef:
pfff ben nog steeds niet aan de gang,ga me nu optakelen
Heb ook verschrikkelijke startproblemen. Heb me al aangekleed en opgemaakt en gereedschap en tas vol schroeven staan in de gang en bouwtekening zit in m'n hoofd.