Shayla Bevallen, is chukkie (Chakotay) de vader en Bowen het broertje of ben ik nou met een andere merrie in de war Goed nieuwd Bianca Joyce, die goene en roze onderin zijn gaaf
zo, nou wat een heerlijk eer was het vandaag, ahum er stond ook best veel wind, da's leuk als je met tegenwind via een dijk naar school moet fieten
kleine beeb geboren! Jeeh, gefeliciteerd!!! Ben zeer benieuwd naar dit kleine mannetje en de naam Gelukkig alles goed met merrie en beeb! Super hoor
Vertel joyce?
Bianca: ga ook met maya mee omdat ze daar al zo bekend is. Al is kyana bevallen op de weide wat overigens prima is gegaan gelukkig. Wel lastig hoor,begrijpelijk dat je ze zoveel mogelijk buiten wilt hebben. Je komt er vast wel uit
En ik heb ruzie gehad op school. Een meisje voelde dat ik haar verkeerd aan keek, en dat ik haar probleem was, en dat ik een k*****prutsmuts was. Dat gaat het bij mij niet in Dus heb haar verteld dat ik het zeilig voor dr vond dat ze zich zoveel aantrok van mijn aanwezigheid. En dat ze maar beter kon doorlopen voordat ik écht boos werd. En toen begon ze tegen mijn klasgenootjes. Dikzak dit, prutsmuts dat, En die konden zich niet echt beheersen, dus dat was een hoop geschreeuw. En nou als we nog een keer tegen hun praten, worden we geschorst Nou fijn dan. Ik trek me vrij weinig van hun aan!
Resi_lover
Geplaatst: 24-03-09 18:25
tuurlijk
en wat een domwijf, sorry hoor, maar da's inderdaad best zielig als je je daar iets van aantrekt