Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Teuntje111 schreef:Boya: waar heb jij ribben gezien dan??
Qua schraalheid heb ik namelijk een andere hengst gezien die schraler was en WEL ribben liet zien, en nog minder in het behang zat, maar hier niet eens wordt genoemd. Deze is overigens niet goedgekeurd.
ziggy_janet schreef:Amoebje: niemand oordeeld hier zomaar, dan moet je toch echt eens goed gaan lezen.
snowdon schreef:Teuntje111 schreef:Boya: waar heb jij ribben gezien dan??
Qua schraalheid heb ik namelijk een andere hengst gezien die schraler was en WEL ribben liet zien, en nog minder in het behang zat, maar hier niet eens wordt genoemd. Deze is overigens niet goedgekeurd.
Bedoel je Marcelino? Die had ongelijke ballen...
KootMiraDrum schreef:Dat wordt geduld hebben deze week, denk ik. De fotografen hebben ook nog een eigen leven
frangelica schreef:zit vol spanning te wachten op mijn foto`spfff...wachten duurt lang.
...heb er al twee voorbij zien komen bestel ze dat is zeker denk zelfs eentje voor aan de muur....
ben apen trots op me ventje en Dennis toppertje ben je, goed voor gebracht.
![]()
en de andere ook van harte met de behaalde premie`s
Bonte schreef:frangelica schreef:zit vol spanning te wachten op mijn foto`spfff...wachten duurt lang.
...heb er al twee voorbij zien komen bestel ze dat is zeker denk zelfs eentje voor aan de muur....
ben apen trots op me ventje en Dennis toppertje ben je, goed voor gebracht.
![]()
en de andere ook van harte met de behaalde premie`s
Had hij maar niet als 1 na laatste moeten zijn.
Teuntje111 schreef:waarom is hij dan in de ring verschenen? Dan had hij er bij de veterinair al uitgelegen
Cheveyo schreef:kritiek geven mag niet lees ik zo tussen de regels door ...
vlek schreef:Lucy_1 schreef:En om heel eerlijk te zijn.... ik ga liever terug om te proberen hogere punten te krijgen, dan dat ik een titel vast moet houden... Dat lijkt me enorm moeilijk en daar vind ik hem eigenlijk nog te jong voorIk zou echt zwaar gefrustreerd zijn als ik die zou verliezen....
daarom neem ik onwijs mijn petje af voor de eigenaar van cuckie of hoe noemen jullie hem altijd hier ik bedoel chakotay ( schrijf ik het goed)
Die gaat elke jaar!! En zeker dit jaar met dat verhaal er achter cuck petje af!!
Teuntje111 schreef:waarom is hij dan in de ring verschenen? Dan had hij er bij de veterinair al uitgelegen
Cheveyo schreef:kritiek geven mag niet lees ik zo tussen de regels door ...