Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Keeva schreef:Kyara is vanochtend hengstig gespoten, de tweeling zat er nog steeds ....
![]()
Vind het echt behoorlijk k*t ....
grrr schreef:Hopelijk draagt ze nu wel!
Cheveyo schreef:Aan degenen die hengstig (willen) spuiten, wat is eigenlijk jullie beweegreden om dit te doen? Ik lees het steeds meer vandaag de dag, lijkt wel of er erg makkelijk naar gegrepen wordt.
KootMiraDrum schreef:Misschien hoef je haar wel helemaal niet weg te brengen
Mazzel-meid schreef:KootMiraDrum schreef:Misschien hoef je haar wel helemaal niet weg te brengen
misschien niet, maar durf te wedden van wel...
Cheveyo schreef:Wat vinden jullie dan een te-laat-in-het-seizoen-veulen/dekking?
Mijne is nu naar de hengst, kan niet zien of ze al hengstig is, ze toont heel weinig. Kan best zijn dat ze in juli pas gedekt wordt en dan heb ik een juni veulen als alles goed mag gaan. Kan er niet bij dat dat te laat is. Mijn eigen tink is zelf van juli, doet het super!
Cheveyo schreef:Wat vinden jullie dan een te-laat-in-het-seizoen-veulen/dekking?
Mijne is nu naar de hengst, kan niet zien of ze al hengstig is, ze toont heel weinig. Kan best zijn dat ze in juli pas gedekt wordt en dan heb ik een juni veulen als alles goed mag gaan. Kan er niet bij dat dat te laat is. Mijn eigen tink is zelf van juli, doet het super!