Vandaan nog even naar Hendrik geweest, heb 'm maar eventjes gelongeerd want de bak was aardig modderig door de sneeuw van gister.
Hendrik vond het maar saai
Maarja hij moet wel lekker in beweging blijven.Daarna lekker stukje uitgestapt en op stal gezet, hij wou de wei voor geen goud meer in

tilt mevrouw gewoon de hele deur eruit en loopt zo weg met de deur. Ze was wel enigzins in "paniek" (nou ja groot woord) en stond me een beetje hulpeloos aan te kijken, ik dus vermanend toe gesproken "Noa sta stil anders krijg ik hem er niet af" Zij liep elke keer weg, maar ja die deur bleef haar maar achtervolgen he... dus ze vond het toch wel goed dat ze bleef staan en zo kon ik de deur (met behulp van mijn man) van haar halster af krijgen. En had mevrouw er wat van geleerd.... neuhhhh even later stond ze gewoon weer naar de andere paarden te kijken, over de rand van de deur heen 
tjaa.. Jes doet nou eenmaal alles voor voer 
Ik word daar zooo moe van. Ze lijkt al wel attenter, maar dat kan ook weer komen door de voersverwachting. Vanmiddag gaan we weer samen op stap, dan weet ik het meteen.