[TI] [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

IkbenMarije

Re: [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 00:01

2 dagen niet meer echt 'actief' in dit forum geweest dus moet even wat bijlezen Haha!

Vandaan nog even naar Hendrik geweest, heb 'm maar eventjes gelongeerd want de bak was aardig modderig door de sneeuw van gister.
Hendrik vond het maar saai Knipoog Maarja hij moet wel lekker in beweging blijven.
Daarna lekker stukje uitgestapt en op stal gezet, hij wou de wei voor geen goud meer in Nagelbijten / Gniffelen

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 00:49

Ik ben even heel slecht vandaag heb even geen zin om alles bij te lezen, dat zal ik morgen even doen!

Ik wou alleen even komen melden, dat ik vrij heb gekregen de 24ste dus ik ben aanwezig!
We gaan er een gezellig dagje van maken!

resdiray

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 00:55

hey bonte.

Bedankt voor de tip. misschien dat ik daar wel heen ga dan 7 april.

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 07:51

goedemorgen allemaal,

ik ga lekker de stallen doen en silas gaat vandaag kennis maken met een nieuw vriendje,....

fijne dag allemaal

window

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 08:34

goeiemorge deze morge

Janine_L schreef:
window,
Ik zag dat jullie tinker Tinka heet, zo heet Joey's moeder ook..... het zal toch niet he?

nee sorry
ze heeft voor dat ze van ons was wel 3 veulens gehad alleen toen had ze geen naam
ze zag der trouwens ook vreselijk uit die tijd

maar ik ga weer
paardjes rijden en uitmesten enz enz
doei doei

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 11:20

Goeiemorgen! Ja, ik heb eens even een keer lekker lang doorgeslapen deze keer. Was zo moe!
Jammer dat het weer wat natter is buiten, maar ik ga straks toch even de bak proberen.

Heb zin in morgen, hier in de buurt staat nog een hele grappige grijze tinker, we hebben afgesproken een keer samen te gaan rijden. Geen idee, hoe het gaat, maar heb er wel zin in.

Eigenlijk wilde ik vanmorgen naar de herkeuring van de hengsten in Nijkerk gaan, maar heb geen auto, man moest weg, en kan wel op de fiets maar het regent een beetje dus daar heb ik geen zin in. Watje he?!

Ik ga 24 februari ook zeker kijken, lekker eindje rijden, maar dat heb ik er wel voor over!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 11:28

Goeiemorgen!

Zoo.. Vandaag weer eens heerlijk bij mijn dametje gaan kijken! heb dr gemist! Van maandag ben ik vanwege drukte opt werk al niet meer geweest! Bloos!
Vanmiddag naar België! Naar Bro en Guiness gaan kijken! Heb dr zin an! Haha! Ben super benieuwd!

Ik heb inmiddels ook geregeld dat ik alsnog naar de HK kan de 24e! Haha! Dus ik kom ook.. Lachen

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 11:29

Bij ons is het gelukkig droog, en kan ik als het goed is de bossen in!
Gelukkig, Ik ga van de zomer/voorjaar pas met Prada naar de keuring, ze heeft nu zo'n teddyberen vacht, en het is onmogelijk om daar vlekken uit te krijgen, ben benieuwt wat ze er dan voor geven, is nog voor stamboek opnamen,

Grrr , wat ben jij een watje zeg Tong uitsteken
hahaha niet dat ik het gedaan zou hebben Bloos

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 11:59

Sjo even snel voordat ik naar stal vertrek om Noa in de trailer te tillen Tong uitsteken Pfffff ik hoop echt dat ze wilt, vorige keer ging ook al niet zo makkelijk.

Wat muts gisteren weer had, hing ze met haar hoofd over de rand van een deur heen (die sluit zeg maar de stallen af van de andere paardenstal), blijft ze met haar ringetje van haar halster hangen aan de schuif Verward tilt mevrouw gewoon de hele deur eruit en loopt zo weg met de deur. Ze was wel enigzins in "paniek" (nou ja groot woord) en stond me een beetje hulpeloos aan te kijken, ik dus vermanend toe gesproken "Noa sta stil anders krijg ik hem er niet af" Zij liep elke keer weg, maar ja die deur bleef haar maar achtervolgen he... dus ze vond het toch wel goed dat ze bleef staan en zo kon ik de deur (met behulp van mijn man) van haar halster af krijgen. En had mevrouw er wat van geleerd.... neuhhhh even later stond ze gewoon weer naar de andere paarden te kijken, over de rand van de deur heen Tong uitsteken

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 12:02

hahahah die noa!
Prada zou wel panieken,
Er stond laatst ineens een groot schaap voorin de wei, en ze heeft het niet zo op schapen maar wel op koeien! in de zomer staat ze altijd bijna bij de koeien alleen zit er nog een hek tussen maar oke. Dat schaap dus ze schrok zich te pletter en ging achter me lopen Tong uitsteken heel tijd bang kijken en zo over mijn schouder mee kijken hahah
Neee prada is een watje Tong uitsteken

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 12:03

Ojaa Biancaa veeel plezier he zo op het strand!!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 12:17

Vanwege de RSI kan ik niet alles bijlezen, maar de mensen die naar het strand gaan, véél plezier, geniet ervan!

Jessie is donderdag niet gescand vanwege de verwachte sneeuwval. Nou weet ik nog niet of er wat inzwemt Verdrietig
Ze staat nou apart met twee merries waarvan de veulens worden afgespeend en die ook bijgevoerd moeten worden, geloof niet dat ze het wat vind, maar ik ben nou ineens wel weer haar beste vriendinnetje *LOL* tjaa.. Jes doet nou eenmaal alles voor voer Vork
Voeren met slijm gaat goed, slijm is net snot, zoooo goor maar Jes lebbert het wel netjes op. Gisterochtend alleen niet, die prutsmuts had één hap genomen, en hop, daar ging het spul tegen het zand, in het zand. Rolleyes Ik word daar zooo moe van. Ze lijkt al wel attenter, maar dat kan ook weer komen door de voersverwachting. Vanmiddag gaan we weer samen op stap, dan weet ik het meteen.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 12:22

Veel plezier, & Sterkte met jessie,
Ikga nu richting het bos!
Ik spreek jul vanavond!!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 12:40

Die Noa! Maar geen halster meer omdoen in de stal!
Veel plezier met het rijden!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 13:00

Zo had heel wat bij te lezen.

Kom net van het werk af, was echt koud in de schuur kon het niet warm krijgen op het werk. Nu zit ik lekker met mijn laptop op schoot voor de verwarming.

silas: ben benieuwd naar het nieuwe vriendje...
sita: veel plezier vanmiddag bij bro en Guiness
bianca: haha rara noa. Veel plezier op het strand!
pradaatje: veel plezier op bosrit
berdien: sterkte met jessie. Wanneer wordt ze nu gescand dan? En veel plezier vanmiddag.

Bluebontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 13:03

Iedereen veel plezier op het strand!
Hahaha, die Noa, gelukkig is alles goed gegaan.

Vandaag is weer een menlesdag. Het is een hele volksverhuizing.
Er moeten 2 wagens naar de manege en 3 paarden.
Vandaag zelfs 4 paarden, omdat mijn zus eerst nog een prive les heeft.
Oja, alle paarden moeten daar op verschillende tijden zijn, dus we rijden z'on beetje de hele dag op en neer.

resdiray

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 14:06

hoihoi,

Die noa zeg, ik zag het al helemaal voor me met mijn eigen boef, hoe dat eruit zou zien. Wel een comisch gezicht volgens mij, zolang het goed gaat dan!

Pradaatje: hoe was het in het bos?
Biancaa: en hoe was het op het strand?
Bluebontje: lekker aan het mennen geweest vandaag?
Silas: ik ben ook erg benieuwd naar Silas zijn nieuwe vriendje. Hoe reageerde hij erop?
Sita: leuke dag gehad, lekker bij je paardje geweest, en hoe wast in belgie?

Ik ga zo ook naar Ray. Even stalletje uitmesten en een lekkere poetsbeurt geven. Heerlijk.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 14:23

Ik ben net bij Amy geweest.. Haha! Heb heerlijk gereden!
Met zijwaarts over het balkje kregen we een communicatiestoornis.. Rolleyes Ze wil dan altijd zo graag doen wat zij zelf wilt.. En dan botsen we nogal.. En dan uit in een steigerpartijtje.. Lips are sealed
Verder wel lekker gereden hoor..

En nu moet ik nog tot 3 uur wachten eer dat we naar België gaan..
Ik kan helemaal niet zo lang meer wachten!

Iedereen veel plezier bij zijn paardje!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 15:42

Zo pallieter is verhuist!
Hij heeft het erg naar ze zin, en nu kan ik hem elke dag zien!
Hij is ook naar de hoefsmid geweest en was erg braaf, hij heeft alleen 1 sneetje in ze achterhoef en dat bloedde een beetje. Ik moet het elke dag insmeren met blauwsel en dan is het snel weer over gelukkig!

Ja ik ben een blije eigenaresse:)

*ga nu even bijlezen en reageren maar moest het even kwijt!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 16:04

Vanaf bladzijde 29!

@Marretjuh, Lijkt me geweldig als dat kan je pony voor de slee! Weer eens wat anders haha

@wisky, Wat een leuke foto’s die tweede is leuk zeg, mooi beesie! Leuk zadeltje ook, ziet er wel erg klein uit!

@Marretjuh, Leuke foto, ziet er gezellig uit zo voor de slee!

@grid, haha lord heeft ook wel eens van die periodes dat hij enorm snel is, en alleen maar hard wilt!

@Chubby, Lekker dat het zo goed gaat, fijn ook dat je met ze naar buiten kan! Met Pallieter zijn we ook op een hele jonge leeftij er mee begonnen, hij is nu 9 maanden en vind er niets meer aan. Gelukkig maar haha

@Sita_, Nee hoor jij bent niet abnormaal, ik rij ook veel zonder zadel en kan op lord gemakkelijk blijven zitten! Op een ander paard is dat weer heel anders, en hobbel ik er zo af heel raar.
Wat fijn dat hotze lekker dicht bij komt wonen, is een stuk makkelijker voor jullie beiden! Als je dan je batterij laat liggen is het niet zo een probleem haha.

@Janine_L, Heerlijk die foto! Lekkere witte sneeuw, met een mooi paardje erop!

@Sita_, aahhhh lieve foto van hotze en amy! Dat soort foto’s moet je hebben voor later!

@ellepel, ik borstel ze ook gewoon hoor de sokken! We hebben zo een grote borstel gekocht, weet even de naam niet

@wisky, fijn dat hij weer naar huis mag!

@Sita_, Gellukkig dat je de 24ste nog kan komen! Gezellig! Veel plezier nog he vanmiddag!

@Sita_, haha die noa, wat een tutje! Hopen dat ze het geen 2e keer meer doet!

@Berdien, balen dat ze niet is gescant, ik hoop dat het wel is gelukt! Beterschap nog verder met haar/hem?!

@Sita_, haha ag een steigerpartijtje als afwisseling weer eens wat anders, enne je geduld word beloont wanneer je de hengsten ziet!

Ik ga weer verder met de verjaardag van me broer vieren!

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 16:09

nou het was een super succes, het klikte meteen tussen de twee ...
foto's volgen zo snel mogelijk

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 16:27

ben benieuwd. silas

Lydia64

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 16:44

Zo..tandarts is geweest voor Boy....hij had redelijk wat punten/haken aan zijn gebit. Hij moest wel eerst een klein verdovingsspuitje wat hij ook niet leuk vond. Hij is echt panisch voor spuiten.
Ik mocht ook met m,n hand voelen in zijn mond voor en na de behandeling...wat een verschil!
Maar nu kan hij er weer een jaar tegenaan met een stralende lach! Pling

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 17:16

ZOO!
Het weer werkte niet echt mee vandaag, dus ben niet wezen rijden, ben wezen wandelen met haar, maar ik was me toch boos.. jeetje.. Zo'n groep met van die rijke luis kindjes op allemaal die dure arabieren, Prada is nog onzeker wat andere paarden betreft, durft nog niks alleen enzo, dus ze wou naar die paarden, maar ik liet het niet toe natuurlijk, zij rond me heen springen, hinnikken, stijgeren, kortom ze brak de tent af, en dus wat hoor ik achter me ; kom we gaan met ze alle ( stuk of 15/20 ) rond die lelijke tinker heen galoperen, keihard, dus ik keek ze al zo aan van, je moet het is probere, en ik trek je 1 voor 1 van je paard af, dus hoorde ik van achter 1 van die oudere mensen die meeliep, als jullie dat doen kunnen jullie nu gelijk afstappen en terug naar huis lopen, nouja dat werkte wel, dus ik liep door, komen ze alsnog voorbij gegaloppeert keihard en gaan ze heen en weer voor me neus galopperen!!
Ik was zo boos, en hun maar lache hahahah die vieze tinker!
Ik mocht er niks van zeggen van me vader maar oh oh oh Boos!
Maargoed,,

Silas ben benieuwt naar de foto's !
Leuk peer dat die naar de tandarts is geweest!
Prada ook binnekort

Edit ; Typoo

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 18:49

nou vandaag knolletje opnieuw ingevlochten en een goede borstel beurt gegeven (was wel nodig)

en de boer gaat de bak weer deels of geheel gangbaar maken dus dan kan ik ook weer vooruit Haha!
en dan maar hopen dat de dame in dr land blijft sil is wel braaf bij de merries maar toch wel hengst o:
dus mischien binnenkort wat rij foto's