Shayla schreef:
Volgende keer wel 'HOI' zeggen he, als je langs komt gedraafd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Shayla schreef:
Rosey schreef:Dat zwarte tinkertje was van een meisje dat naast mij en Rosey stond met hun trailer. Ze staat achter Niels op de foto op pag. 31. Voor de rit was ze al behoorlijk gestressed met haar paardje bezig. Tijdens de rit reed ze ergens achter mij en vloog een paar keer tijdens de rit uit de rij, waardoor de andere tinkies ook wat onrustig werden, best irri! Maar wie het was? Geen idee!
Trouwens Niels, ik vond jou ontzéttend stoer op je western zadel en je tinkertje was gaaf zeg!
groetjes,
MariëlS

Shayla schreef:
daar zouden Say (en ik) ook lichtelijk gestoord van worden als dat vaker zo ging ...
Volgens mij hoor je haar ook gillen. Als je zo'n energiek paardje hebt kun je beter op tijd arriveren en dan wat "voorwerk" doen en niet meteen uit de trailer in stap achter zo'n kudde aan. Leonoor schreef:Shayla schreef:
Volgende keer wel 'HOI' zeggen he, als je langs komt gedraafd

Beetje zoals Anky deed toen Salinero uit zijn pan ging....
Maar zoveel bosruiters zie je hier vreemd genoeg niet, zijn allemaal bakrijders.
Maar dat waren kleine stukjes die andere draafden die wij in een heeel rustig verzameld galopje deden (zit zo lekker
)

spocky schreef:volgend jaar weer!!!!!!!!!
R_ChiChi schreef:Ik woon in Kootwijk, ik wil ook wel mee! Alleen ik heb een Lusitano.
spocky schreef:volgend jaar weer!!!!!!!!!
.
En aangezien ik mijn tinkie nog niet zolang heb, was het wel lekker dit even in alle rust te kunnen doen!
) Als hij thuis al druk was geweest had ik wel een jaartje (ofzo) gewacht. Dit record moet toch wel een keer weer verbeterd worden
.