Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en daarna pas losrijden
Pollo klinkt goed ... Helaas kan ik alleen savonds en in t weekend rijden

ging lekker
onze eerste beker binnen

--> Ik weet wat ie kan dus weet ook hoe ver je kunt komen idd laat ze n poepie ruiken
Lowara jij weer geluk

(kwpners enzo) en had niet verwacht dat het zo goed zou zijn.

niet wat ik had gehoopt ...t zat niet echt mee gister (impuls was ver te zoeken) .... maar de punten vielen me nóg mee
en toen had ik 175 pnt, deze keer was dan dus echt mild gejureerd.
(vorig keer gewoon een standaard 7)
. Instructrice zei t al wel, maarja had al tijd terug ingeschreven, 1 van de weinige wedstrijden met 2 proeven deze winter en bovendien wil ik t toch ook wel allemaal zelf meemaken/ uitproberen

Lowara da's waar --> maar als ik kijk wat ik vorige keer kreeg (175) dan had dit onder 170 moeten zijn
Ach wellicht zag t er van zijkant toch beter uit dan dat t voelde
daarom had ik het klein geschreven
)
Devon JA GO Tinkies

) dan gaan we nog winstpunten rijden ook
. Met Lola heb ik de eerste proef 184 punten gereden (eigenlijk 186 maar ik ging links waar ik rechts moest
) en de tweede proef 175, toen had madam het in haar hoofd om telkens de baan uit te gaan bij A en 2 maal in de verkeerde galop aan te springen. Maar ja ik neem het haar niet kwalijk als je weet dat ze nog maar een maand of 3 onder het zadel is.
. (hoort ze er toch een beetje bij)

. Tja ik ken het. Wij hebben onze BWP'er moeten castreren om daar wedstrijden mee te gaan rijden. Eerst L2 en dan met een hengst starten. Vind het in sommige gevallen echt belachelijk!!
maar toch nette punten 
maar ik wijt het dus aan de zware bak
--> volgende x (betere bak) zullen we wellicht zien of t daar ook echt aan lag