Zo, ik ga mijzelf er ook maar eens bij zetten. Ik rijd met Ryon alleen nog maar onderling omdat ik hem niet officieel mag starten omdat hij hengst is. Je moet dan eerst een winstpunt in de L2 halen voordat je met een hengst in de B mag gaan starten. Ik heb nu net een bonte merrie (KWPN X Paint) ingereden en met haar ga ik volgend jaar starten om mijn punten te halen om met Ryon te mogen starten.
Afgelopen zondag hadden we onderlinge wedstrijd op onze rijvereniging en daar mag ik dan wel met Ryon starten. De vorige keer met de onderlinge wedstrijd startte ik met Ryon in de B dressuur en werd ik 2 x eerste dus moest ik nu maar in de L1 starten met hem. Ik ben niet iemand die veel traint dus ik had zoiets van OKE dat doen we wel ff, hahaha.
Afgelopen zondag was de dag dus daar. Ryon was tijdens het losrijden helemaal hyper de pyper! De moed zonk me dus al in de schoenen, grrrrrr rot paard! Toen was het tijd voor de proef. Tijdens de proef was Ryon niet VOORUIT te fikken maar deed zijn oefeningen wel netjes op het wijken na. Ik moest dus flink werken. 2De proef hetzelfde verhaal. Maar na het horen van de uitslag viel het me alles mee. Ik had 2 keer 175 punten in de L1.
Hier nog even een fototje van voor de wedstrijd.