[TI] Tinkers in de sport (uitslagen/verslagen)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nadinec

Re: Tinkers in de sport (uitslagen/verslagen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 11:28

Heb ik ook een keer gehad. Boris de dag van te voren netjes beentjes en staart gewassen. Voor de rest was hij mooi schoon omdat hij met deken op staat.

Hoorde ik van de schrijfster dat hij wel vond dat ik hem beter schoon had mogen maken omdat zijn benen onder de blubber zaten. Dus hij vond dat hij er niet representatief uitzag.... Belachelijk!! vind overigens ook dat een jury moet nadenken over bv het weer. Ik was Boris niet als het heel slecht en koud weer is. Wij hebben geen solarium en hij staat in een "buitenbox" Hij hoeft ook niet ziek te worden omdat ik toevallig wedstrijd wil rijden...

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 21:39

Ja heb dat ook eens gehoord bij een schimmel (toen ik moest schrijven)... echt zo van wat zijn die benen vies, jah duhh het regende pijpestelen Gestoord

Moet je dan maar niet losrijden als de bak blub is of zo Verward
Of 1st met schoon paard langs het juryhokje rijden (kijk eens hoe schoon/ wit ie is) Haha! en daarna pas losrijden Clown

Dromen Pollo klinkt goed ... Helaas kan ik alleen savonds en in t weekend rijden Zij zijn groot en ik is klein!

Hoef zondag pas om 14.22u mijn 1ste proefje te rijden dus kan sochtends wassen OK dan! kan ze lekker niet meer in der stront gaan slapen Nagelbijten / Gniffelen

Hoop dat ze net zo loopt als gister Dromen ging lekker Cool

twist

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 14:26

jawel het moest toch eens gebeuren
twist en ik eerste Knipoog onze eerste beker binnen

hij liep ook wel heel ontspannen en was goed aan het been
we hebben voor proef b5 181 punten
en voor proef b6 188 punten waarbij we ook gelijk eerste waren
wie had dat gedacht met me tinkkie Knipoog
laat ze maar lachen wij hebben ze een poeppie laten ruiken

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 21:39

heej goed gedaan twist!

hehe... een beller heeft de halve wereld. ik kon voor een concours maar 1 proef rijden en heb gewoon eens even gevraagd of die prachtige lege plek van de dag erna niet kon worden opgevuld Knipoog
en wat zag mijn oog zojuist?
jawel jawel.. Lowara en ik mogen 8 december mooi 2 proeven rijden in plaats van 1! gnagna......

POLLO

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 21:57

gefeliciteerd twist mooi gedaan.

go lowara go

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 20:12

Gefeliciteerd Twist Muziek! --> Ik weet wat ie kan dus weet ook hoe ver je kunt komen idd laat ze n poepie ruiken Whoosh!

Haha! Lowara jij weer geluk Duivel

Alles ligt klaar voor morgen Haha!
Ben benieuwd wat we ervan zullen gaan maken Nagelbijten / Gniffelen
Daarna pas weer in januari, december te druk met andere dingen Knipoog

POLLO

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 22:06

Grid veel succes morgen.

Vandaag zonder Baggio maar met Paledo op wedstrijd geweest.
Het ging super hij bleef mooi ontspannen lopen en we waren 2 keer 1e met 183 en 184 punten.
Nu 4 winstpunten in de M1
Baggio gaat zijn eigen weer steeds beter voelen dus die gaan we volgende week weer eens een beetje rijden.
Dan kan hij 9 of 10 dec weer met ons mee.

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 22:36

Nog van harte gefeliciteerd Twist!

devon04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 18:47

vandaag met mijn 5 jarige tinker ruin voor het eerst gestart proefje B5 en B6 ging echt super heb een 1e en 2e prijs behaald!!!!
Kben echt super trots op mijn mannetje OK dan! , we zijn deze zomer pas begonnen met trainen.
We moesten het opnemen tegen allemaal sportpaarden Bloos! (kwpners enzo) en had niet verwacht dat het zo goed zou zijn.
voor mij nooit geen ander ras meer!!!! Haha!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 23:29

@ Grid: en en? hoe is het gegaan?

@ pollo: dat klinkt supergoed! de winstpunten stromen lekker binnen he? Haha!

melvintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 19:03

ik heb afgelopen zaterdag samen met Gentle de 1e prijs gehaald!
in de F6 (b proef) met 223 punten! Tong uitsteken
ik ben trots op mn meisje! Haha!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 19:12

Devon en Melvintje van Harte Go jij! Go jij!

Zij zijn groot en ik is klein! niet wat ik had gehoopt ...t zat niet echt mee gister (impuls was ver te zoeken) .... maar de punten vielen me nóg mee Bloos

1ste proef :172
2e proef: 176

Vorige wedstrijd ging stukken beter Ja en toen had ik 175 pnt, deze keer was dan dus echt mild gejureerd.

Deze keer wel 2 x 8 voor verzorging Cool (vorig keer gewoon een standaard 7)

Volgende keer beter Knipoog

en heb ook wel gemerkt dat deze lokatie niet voor herhaling vatbaar is . Instructrice zei t al wel, maarja had al tijd terug ingeschreven, 1 van de weinige wedstrijden met 2 proeven deze winter en bovendien wil ik t toch ook wel allemaal zelf meemaken/ uitproberen Bloos

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 20:09

he balen zeg! maar wel nette punten! mijn motto, boven de 170 moet je tevreden zijn Ja
dus de locatie was niet echt je van het?
dat had ik in Almelo, zo'n vage bak met uitstekende houten wanden. mijn voet heeft gewoon een week zeer gedaan omdat ik er steeds vol tegenaan knalde ( BENG!! au..)
en.. wanneer ga je weer starten dan? Haha!

devon04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 21:38

ik had by the way ook echt een super score B6 196 en B5 195 -2 dus 193 (klein foutje van voorlezer. vind het echt leuk dat onze tinks het ook zo goed doen op de wedstrijden. ze kunnen ook werkelijk alles he!!!!!!!! Haha!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 00:09

Haha! Lowara da's waar --> maar als ik kijk wat ik vorige keer kreeg (175) dan had dit onder 170 moeten zijn Nagelbijten / Gniffelen Ach wellicht zag t er van zijkant toch beter uit dan dat t voelde Haha!

De bak was echt ssslecht (verder klaag ik niet hoor Bloos daarom had ik het klein geschreven Knipoog )
Wel jammer want is lekker dichtbij ...

Cool Devon JA GO Tinkies Tong uitsteken

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 20:23

Zo, ik ga mijzelf er ook maar eens bij zetten. Ik rijd met Ryon alleen nog maar onderling omdat ik hem niet officieel mag starten omdat hij hengst is. Je moet dan eerst een winstpunt in de L2 halen voordat je met een hengst in de B mag gaan starten. Ik heb nu net een bonte merrie (KWPN X Paint) ingereden en met haar ga ik volgend jaar starten om mijn punten te halen om met Ryon te mogen starten.

Afgelopen zondag hadden we onderlinge wedstrijd op onze rijvereniging en daar mag ik dan wel met Ryon starten. De vorige keer met de onderlinge wedstrijd startte ik met Ryon in de B dressuur en werd ik 2 x eerste dus moest ik nu maar in de L1 starten met hem. Ik ben niet iemand die veel traint dus ik had zoiets van OKE dat doen we wel ff, hahaha.

Afgelopen zondag was de dag dus daar. Ryon was tijdens het losrijden helemaal hyper de pyper! De moed zonk me dus al in de schoenen, grrrrrr rot paard! Toen was het tijd voor de proef. Tijdens de proef was Ryon niet VOORUIT te fikken maar deed zijn oefeningen wel netjes op het wijken na. Ik moest dus flink werken. 2De proef hetzelfde verhaal. Maar na het horen van de uitslag viel het me alles mee. Ik had 2 keer 175 punten in de L1.

Hier nog even een fototje van voor de wedstrijd.

Afbeelding

devon04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 21:35

Mooie foto Lot
Ryon had dus goed zijn best gedaan!!!!
En met Lola????
We hebben dus wel weer laten zien wat onze tinks kunnen
Gefeliciteerd

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 21:38

Oeeh wat is die Ryan toch een lekker ding Kwijl
gefeliciteerd met je punten, netjes hoor!!

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 22:43

Heeeeeey Lucia, ja het viel mij mee hoe Ryon het deed, als hij nu nog even beter gaat wijken en zijn hoofd de hele proef netjes naar beneden houd (dus niet met zijn oren in mijn neus Haha!) dan gaan we nog winstpunten rijden ook Tong uitsteken . Met Lola heb ik de eerste proef 184 punten gereden (eigenlijk 186 maar ik ging links waar ik rechts moest Koe ) en de tweede proef 175, toen had madam het in haar hoofd om telkens de baan uit te gaan bij A en 2 maal in de verkeerde galop aan te springen. Maar ja ik neem het haar niet kwalijk als je weet dat ze nog maar een maand of 3 onder het zadel is.

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 22:52

Dit is truwens Lola, de bonte merrie waar ik het eerder over had. Ze is trouwens drachtig van Ryon dus tijdens de wedstrijd zat er wel een beetje tink in Haha! . (hoort ze er toch een beetje bij)

Afbeelding

devon04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:00

hahaha lekkerding viel me trouwens mee hoed druk het was.
Knap van Lola dat ze al zo goed gelopen heeft kan ook nog niet alles varwachten van een jong paard natuurlijk!
kga ook snel officieel starten.
Vond et ook echt een super ervaring!!!

POLLO

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:30

gefeliciteerd hoor
knappe kop heeft dat paard Kwijl

nadinec

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 09:32

@ annelot, mooie combinatie !! Haha! . Tja ik ken het. Wij hebben onze BWP'er moeten castreren om daar wedstrijden mee te gaan rijden. Eerst L2 en dan met een hengst starten. Vind het in sommige gevallen echt belachelijk!! Boos! Boos!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 17:50

Annelot vlug met Lola officieel starten zodat je daarna met Ryon officieel aan de gang kan Whoosh!

Ryon eerst hyper en toen niet vooruit te branden Rolleyes maar toch nette punten *LOL*

--> zou t dus toch een tinkerkwaaltje zijn ?! Say was zondag dus ook echt SLOOOOOM in de proef terwijl ze normaal zo vlot is Verward maar ik wijt het dus aan de zware bak Ach gut --> volgende x (betere bak) zullen we wellicht zien of t daar ook echt aan lag Haha!

POLLO

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 22:46

ja heb het met Baggio ook wel eens dat hij in de proef niet lekker meer aan mijn been is.
Zou het komen omdat we minder gaan rijden in de proef om mooi te zitten en dat ze daar gewoon op terug komen, ze weten gewoon ik krijg nu toch niet op mijn kop.
Met mijn warmbloeden heb ik dat dus niet , die hebben toch wat meer impuls van zichzelf.