[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

WenK

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 21:32

Goedenavond... les ging weer super!!! Lisje liet zich fijn wat meer oprichten, ze was mooi rond, en heerlijk voorwaarts....

ICS opgeheven? Was te verwachten, evenals Marijke's reactie...

What happend Lon?

Niet bijhouden, kan ik me voorstellen, ik probeer het altijd wel, maar echt lukken doet het niet altijd...

Welkom nieuwelingen!!!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 21:50

Hoihoi,

Ik heb nog wat kippevleugeltjes in de oven liggen dus ik kan nog ff snel reageren

Ben benieuwd hoe ze t nu aan gaan pakken bij t ICS ach ja we zien wel….

Chev, fijn om weer wat te horen van je. Leuk dat je Flan d’r verhaaltje leuk vond En Kit ook hoefschoentjes.. wel zonde dat ze dan eigenlijk niet gebruikt zijn. Ben benieuwd of hij ze nog past. Fijn dat je zo genoten hebt van het weekend. Is het een leuk paard van je vriendin? Voor de rest lekker rustig aan doen, alles op z’n tijd

Shayla schreef:
Jellie leuk van je wedstrijd En Shay nog toonbaar ???? Wat denk je zelf ??

Denk jij ook aan jezelf Ik ga zo op je topic kijken.. als bokt nog een beetje wil
Wat sneu voor Goldy En als t te laat is, zit je zus straks te piepen

Beel, tuurlijk lekker meelezen en af en toe een teken van leven van geven is toch oke

Crazy, t was super Jouw tijd komt wel met het springen, reken maar! Veel plezier met de paardjes morgen.

Frenia, welkom. Ik heb ook 2 boekjes van de tinkerreeks maar vond het eigenlijk zelf te duur voor wat het inhield… Ik heb ook dat tinkerboek dat vond ik een stuk mooier was duurder maar was t geld waard (imo).

Bonte ook jij om je zelf denken hoor

Chubb, klinkt als een leuke werkdag!

IL ook voor jou

Cindy, lastige beslissing. Zelf ben ik gek op kacheltjes maar ja financiën zijn ook belangrijk…

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 22:00

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zooooooo, alsjeblieft

Kom me alleen even melden met foto's van Jo en verder, ik lees regelmatig bij, maar reageren op alles is onmogelijk, sorry daarvoor.

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 22:05

Aaaah wat een leuk meiske zeg! Schattige foto's!!! Ik kon net helemaal niet inloggen op bokt. Hebben meer hier last van?

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 22:05

Leonoor: Wat een leuke foto's. Ik ben helemaal geen babymens, maar deze zijn wel leuk. En sexy ook die eerste foto
Ik heb je terug gemaild.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 22:10

Hoi iedereen

Om Frenia maar even achterna te gaan: Ik wil me hier ook graag even voorstellen.

Ik ben Dianne, 25 jaar oud en woon in Alphen aan den Rijn. Ik werk in een ziekenhuis in Amsterdam, als all-round analist.

Veel van jullie kennen me denk ik al wel, maar heb nog nooit mijn hoofd hier op tinkerpraat laten zien

Ik heb 1 paardje en 4 katten en een hele lieve vriend. We wonen nu 4 jaar samen en hebben nog steeds in de planning een keertje te gaan trouwen, maar het komt er steeds niet van

Mijn paardje is Bonita, ze is 12 jaar oud en heel erg lief. Wel is ze soms een beetje koppig. In mijn profiel kan je meer over mij en mijn diertjes lezen

Groetjes Dianne

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 22:14

ja ja ik ben een ster in meer van mezelf vragen dan ik aan kan, ben dan ook iemand van uitersten. Kan heeeeel erg veel behoefte hebben aan mensen om me heen maar kan ook heeeeel veel behoefte hebben aan totale eenzaamheid. Zo is het ook met mijn indeling van tijd, kan me aan alle kanten druk inbouwen en tot het uiterste moeten om het allemaal vol te houden (en daarbij alles maar dan ook alles aan mijn lichaam overvragen) en dan daarna is het totale overgave aan mijn lichaam en weer met de voetjes op de grond komen. Zo'n periode heb ik nu vandaag weer afgesloten zo'n beetje. Op naar de afspraken dus weer

haha Chub, ik zie het helemaal voor me hoe jullie in de auto zitten, en je baas zit met 2 deuken in zijn laptopschermpje moeilijk te doen om zijn teksten te lezen, haha!!!!
Dank voor je compliment overigens, ik voel me ook echt goed. Als ik nou nog wat mag doen in die maand thuis, dan kan ik het gaan voelen als een vakantie, maar ik kan niet eens iets met Kit gaan doen, kan niet uitmesten etc. Gewoon omdat het allemaal nog te "zwaar" is. Bovendien mag ik niet autorijden dus heb overal een chauffeur voor nodig, niet fijn als je het haat om afhankelijk te zijn. Helemaal omdat Mark en ik een best afwijkende dagindeling hebben. Verder gaat alles goed hoor hihi.

Mariel, take it easy meid!!

Tinkerreeks heb ik ook hier, gewoon leuk om te hebben, heerlijke boekjes om in 1 adem uit te lezen en vervolgens in je kast te laten pronken.

IL, niet alles is wat het lijkt........

Baileys ook al op de meelees-modus...

Kiara, leuk hoor zo'n kamp, veel TP-ers doen dat nu. Bonte-avond gehad?

Jacky, ik wilde je nog zeggen dat ik vanaf de foto's al gek was van Macho, maar in het echt is hij nog veel leuker! Rot zeg van je buikpijn maar alvleesklierontsteking geeft ook misselijkheid en hoge buikpijn. Hoop dat ze iets voor je kunnen vinden, pijn is nie fain.

Frenia, welkom, gaaf zo'n beestenboel zeg, hadden wij vroeger ook maar niet zoveel als jullie.

Shayla, ik ga zo je topic even bekieken, balen dat je zo moe bent. Neem je wel genoeg rust?

Spetter, ik vind het ook zo jammer dat er mensen weggaan, helaas kun je daar weinig aan doen als ze dat zelf willen...

ICS nieuws moet ik ook nog even opduikelen.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 22:14

Bonte schreef:
Leonoor: Wat een leuke foto's. Ik ben helemaal geen babymens, maar deze zijn wel leuk.
En sexy ook die eerste foto

Ik heb je terug gemaild.

Waar je op let, hahahahaha!! Ach, het is nog redelijk 'veilig'

heb je mail doorgestuurd naar de rest, komt allemaal goed volgende week!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 22:19

Leonoor schreef:
[Waar je op let, hahahahaha!! Ach, het is nog redelijk 'veilig'

heb je mail doorgestuurd naar de rest, komt allemaal goed volgende week!
[/quote]

Viel me gewoon meteen op

Teuntje11: in welk ziekenhuis werkt je??

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 22:20

Haai, ik werk in het SVZ

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 22:28

Teuntje111 schreef:
Haai, ik werk in het SVZ

en nu helemaal. Kom er even niet uit

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 22:30

Bonte schreef:
Teuntje111 schreef:
Haai, ik werk in het SVZ

en nu helemaal. Kom er even niet uit

SloterVaart Ziekenhuis

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 22:31

Teuntje111 schreef:
SloterVaart Ziekenhuis

Ahaaaaaa, dat is vlak bij mij. Ik woon in Osdorp.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 22:33

Bonte schreef:
Teuntje111 schreef:
SloterVaart Ziekenhuis

Ahaaaaaa, dat is vlak bij mij. Ik woon in Osdorp.

Jaa, das behoorlijk dichtbij ja

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 22:56

Ben weer bijgelezen. Hebben jullie haast om deel 6 vol te krijgen zeg. Phoe wat gaat het hard. Onmogelijk om op iedereen te reageren dus.

Allereerst nieuwelingen welkom hier.

Leonoor mooie meid heb je hoor. Het is al bijna geen baby meer als ik haar koppie zo zie. Wat worden ze snel groot he?!

Cheveyo nog wel even goed aan je zelf denken he.

Spetter ik kan me wel inloggen maar moet het wel elke keer weer opnieuw doen.

WenK mooi dat je lekker weer gereden hebt. Daar knapt een mens van op he.

irish_lady volgens mij zit het je niet mee.

Chubby hoe oud is je baas en is hij vrijgezellig?? Klinkt als een leuke vent.

Shayla heb je topic even bekeken en ik kwijl nog van die laatste foto.

Het lijkt er dus echt op dat ICS is overleden. Hopelijk kunnen ze het nog reanimeren en dan gezond verder gaan.

Roos mocht het nodig zijn je hebt mijn nummer nog he! Hou het maar goed in de gaten en hou ons ook op de hoogte.
En ik had om die foto gevraagt dus dank je.

Maya lekker hard gewerkt en daarna gereden. Ik heb ook jou foto's gezien en ik vind zulke foto's net zo mooi als dat ze gedwongen mooi op de foto staan hoor.

Jeanie kan begrijpen dat je nog bang bent voor je ribben op het werk. Doe maar voorzichtig en veel plezier op kamp.

Dobbel veel succes morgen weer. Doe het nog maar lekker rustig aan de eerste dagen. Mooi dat je vandaag weer lekker hebt gereden.

Ik heb vanavond voor het eerst met Pippa bij de rijvereniging gereden. Natuurlijk vond iedereen het een leuke tinker
En ze deed het ook super braaf. Zo de trailer in en eraf. Lief naar andere paarden en ze deed goed haar best in de les. Ben helemaal trots op haar. Nu staat ze lekker in de box naast haar grote liefde Meine de friese ruin.

Vandaag in het gesprek in het ziekenhuis vertelden ze dat er weer een ontsteking was dus is mijn vader vandaag weer geopereerd. Drie stukken van zijn ribben en de ontsteking verwijderd en daar zit nu een gat om te spoelen. Nu maar hopen dat hij eindelijk eens opknapt want dit is niet meer te doen. Voor hem niet maar ook voor ons niet. Elke keer knapt het weer op en dan krijgt hij ook elke keer weer een terug slag zodat hij er nog slechter uit komt dan dat hij er voor was dus hij gaat steeds iets voor uit maar uiteindelijk gewoon achter uit.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 23:27

pfoeh pittig al die rotontstekingen in zijn lichaam... je vader is taai, ik hoop voor jullie dat ie er weer een beetje bovenop komt!!!

leonoor, wat een leuke foto's!! lief meisje zo te zien!

en nu naar bed, morgen jaarmarkt, geen opruim/verhuis dag maar bieren (wijnen klinkt zo dom) en lol maken Afbeelding

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 05:22

mogguh

Pellie, ouwe pennymeisjes op dikke tinker, whahaa, dan vallen onze dikke konten minder op, tinkerkont is dikker

die foto van het tekkeltje, te gek en stoer

Nadien blij dat het beter gaat met Offie

zaterdag weer twee shows, zal proberen foto's te maken.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-05 05:58

Leonoor: wat een plaatje!!

Teuntje111: jouw ken ik toch al jaaaaaaaaaren ( na gisterenavond)

Pff alive and kicking! Nog een beetje kater van het gebeurde gisteren, but w'll get over it!

Nu stage lopen bij een ZMLK school, spannend en ben heel benieuwd!

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 06:50

Goedemorgen allemaal,

ga gauw werken , spreek jullie vanavond wel weer....

#Leonoor: WAT EEN SUPER SCHATTIGE DOCHTER!!! wowie

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 07:05

Morguh!

En best een goede ook, gewoon zomaar

Mijn baas wordt in december 50.. Leuke vent idd, maar meer voor Sox dan, als hij niet getrouwd zou zijn.. Hij heeft een bos en weide in de tuin en een zwembad in huis, dus was best een leuke optie geweest Zijn zoon is helaas pas 15, dus een beetje aan de jonge kant voor mij.

Leonoor, wat heb je toch een heerlijke meid op de wereld gezet!

Mamauba, sterkte met je papa.

Vandaag even wat bijwerken, heb geen dringende zaken liggen, dus kan aan stapels beginnen.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 07:18

Goedemorgen!!

Ja rijden is echt ff goed voor je... Ik merk nu helaas wel dat ik me ingespannen heb, maar het was echt ff heerlijk... Om 10 voor 4 ga ik naar de dokter, ik ben benieuwd, ben in elk geval van plan me niet zo maar naar huis te laten sturen, daar kom ik niet voor terug....

Leuke foto's Leonoor!!!

Mamauba, sterkte met je vader!!! Wel lekker dat Pippa zo braaf was...

Mariel, rustig aan doen hoor!! Hoewel ik wel nieuwsgierig ben komen de foto's later wel....

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 07:39

Goedemorgen iedereen!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 08:01

WenK, succes en sterkte bij de huisarts vanmiddag!

Goedemorgen Yarka

I-L, komt uiteindelijk vast wel goed meis. Vaak doet een nachtje slapen al wonderen?

Ben benieuwd naar foto's Tinkermuts!

Pel, veel plezier vandaag met bieren/ wijnen!

Pffff.... Mijn voorgangster heeft of wat steekjes laten vallen qua agendabeheer, of bewust wat afspraken verzet om de boel in het 100 te laten lopen.... Not nice.... Ben deze week al meerdere afspraken tegengekomen die niet blijken te kloppen qua data en tijden

Hmmm... En mijn stunts qua autorijden in een automaat zijn gisteren niet onopgemerkt gebleven voor de collega's hier

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 08:06

Goedemorgen iedereen.

@ alle nieuwelingen: welkom Voor mijn uitgebreide voorstelling zie profiel

@ mamauba: pffff, wat een gedoe met je vader zeg. Wens hem maar heel veel sterkte en we denken aan jou en hem!

@ Leonoor: wat een prachtige dochter heb je toch!

@ Chubby: een tip voor het rijden in een automaat: je linkerbeen afhakken want die heb je in principe niet nodig
Ik vind het rijden in een automaat best wel relaxt.... helemaal met een trailer erachter.

En verder weinig te melden hier. Paardjes staan sinds gisterenavond weer even tijdelijk aan huis (a.s. zaterdag les van Corine). Ben daar al zo happy van he? Heerlijk om die beesten weer gewoon op je eigen wei en paddock te zien

Verder bij ons ook wat minder goed nieuws.
Mijn moeder had twee weken geleden een open gebarsten moedervlekje laten verwijderen. Dit was onderzocht en blijkt dus nu kwaadaardig te zijn. Vandaag moet ze weer terug naar het ZH om de plek waar dat moedervlekje zat nog eens te laten controleren en ze willen ook haar lymfklieren controleren (moedervlekje zat op de binnenkant van haar ene knie). Als daar slecht nieuws van komt moeten Michelle en ik ook voor controle naar het ZH omdat melanomen/huidkanker wel bij ons in de familie zit. Tante/zus van mijn moeder is 20 jaar geleden ook al daarvoor behandeld en volgens mij is zelfs mijn oma (moeder van mijn moeder) aan huidkanker overleden. Weet het alleen niet zeker want ik was pas 3 toen ze overleed....
Goed, even afwachten dus en anders mag ik ook het ziekenhuis in gaan duiken voor controle

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 08:09

Citaat:
Jacky, ik wilde je nog zeggen dat ik vanaf de foto's al gek was van Macho, maar in het echt is hij nog veel leuker! Rot zeg van je buikpijn maar alvleesklierontsteking geeft ook misselijkheid en hoge buikpijn. Hoop dat ze iets voor je kunnen vinden, pijn is nie fain.

Morge allemaal,

De buikpijn is iets minder vandaag dus komt vanzelf wel weer goed !

Ik wil iedereen bedanken voor de felicitaties en lovende woorden over Macho ,ik was helemaal onder de indruk ervan !

Cheveyo: fijn om te lezen dat het goed met je gaat

Ik ben heel benieuwd wat het ics bestuur (marijke ) vandaag te melden heeft !

Alle nieuwkomers welkom bij ons gezellige clubje

Over boeken gesproken,ik vond "paardenpersoonlijkheden " van Hempfling
erg interessant.

De tinkerreeks heb ik niet,vond ik niet zo boeiend wel mooie foto's,ik heb wel Tinkers van C. Slawik , erg mooi !

Wie heeft het nieuwe menboek al gelezen,Gymnastiek in het gareel ?
Ik zou die nog graag willen kopen,maar hij is wel prijzig.