Wat een heerlijk weertje gisteren inderdaad

Fotootje voor we gisterochtend 'hard aan het werk' gingen

Vandaag tot laat werken en dan is mijn man zo lief om te gaan én een foto te sturen dat ze met haar vriendje speelt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mafkikker
te lief! 

We spannend om een drachtige merrie in je kudde te hebben
Ik kan me wel voorstellen dat jullie het druk hebben!
Na de deceptie in de binnenbak die veels te los gemaakt was en niet kon rijden is dat probleem nu opgelost <wij hebben nog flink wat te leren over bakken slepen/rechttrekken etc> het probleem was eigenlijk wel snel opgelost, sproeien slepen dat nog een keer herhalen en toen was de bak weer goed
want bij ons vandaan is het maar een +/- 45 min. rijden
) had was hij toch wel heel nieuwsgierig. Uiteraard was ik erg skeptisch en onder het mom van *het is je eigen leven en je eigen risico* Heb ik een kwartiertje gereden en toen ging hij erop........................
Ik viel van mijn *Tinker*geloof, hij stapte op en reed zo weg, mij knettergekke Devin die niemand accepteert op zijn rug stond gewoon een vreemde knul toe en was nog lief ook nog
Ik was zo verbaasd en verrast dat ik het bijna niet droog hield. Mijn Devin wordt steeds meer een normaal paard en ik ben zo vreselijk trots
helemaal mijn smaak. Vervelend dat je zo snel afscheid hebt moeten nemen van je andere paard 
zomaar een vreemde op zn rug. Wow. Kan me voorstellen dat dat een emotioneel moment is!