Haaaaaai Ik ga me hier weer melden. Het is een eeuwigheid dat ik hier gepost hebt maar mijn tinkie heeft bijna een jaar stilgestaan met een peesblessure en ik was toch wel heel voorzichtig met het opbouwen qua rijden met hem. We zijn nu sinds 8 weken hard aan het training (dressuurmatig) en ik wil weer langzaam een sprongetje maken met hem. Hij heeft het erg moeilijk met de rechtergalop en gaat dan snel in de racemodus............. Ik heb afgesproken met mijn instructrice dat ik eerst die galop wat moeten verbeteren voor we kunnen gaan springen
Het gaat erg goed op het moment!! Onze eerste sprong sinds zn blessure zal vast niet lang op zich laten wachten

Ik vond de sprongen op de heuvels enger, als na de sprong de heuvel naar beneden gaat en je helemaal in de lucht lijkt te springen. FF kijken heb ik volgens mij ook nog wel foto van. Nouja op deze foto lijkt het helemaal niks natuurlijk, maar boven de sprong zag ik geen grond meer onder m'n voeten

, maar laag beginnen is hoog eindigen ! Ik heb echt bewondering voor sommige tinkers en hun ruiters hier !