ik heb al een opzetje verzonnen, zaterdag eens kijken wat monique daarvan vind en dan gaan we eens oefenen....zal wel meer lachen en gieren worden de eerste paar keren haha
tinkie45
Geplaatst: 05-04-12 21:37
nu alleen nog de minimale tijd ???? anders moeten we het nu toch echt nog aanpassen
normaal is de kur op muziek en pas de deux minimaal 5 minuten en maximaal 7 minuten
MelanieB
Geplaatst: 05-04-12 21:51
Mocht iemand interesse hebben, volgens mij heb ik nog ergens een pas de deaux zelfgemaakte proef, met onderdelen erin als wijken langs elkaar heen en naar elkaar toe, achterwaarts en galop, zou ik wel even moeten zoeken
is wel een ideetje ja als we dat dan aan het begin en het eind doen komt het goed hahahaha
starjo
Geplaatst: 06-04-12 18:18
TinkerTom schreef:
ik heb al een opzetje verzonnen, zaterdag eens kijken wat monique daarvan vind en dan gaan we eens oefenen....zal wel meer lachen en gieren worden de eerste paar keren haha
Ben benieuwd
MichelR
Geplaatst: 07-04-12 18:45
fotobommetje van Meaghan! Alweer bijna 2 jaar! Zwart snorretje Ze is niet echt klein meer Beetje ongeduldig
TinkerTom
Geplaatst: 07-04-12 19:16
hihi varkentje!
Hier zit de eerste pas de deux training erop...hebben nog veel te oefenen
Jeet je Evy ze wordt echt groot ! En wat een lekker koppie !!
elinedeau95
Geplaatst: 09-04-12 12:07
na lang klooien met vervoer kan ik met trots vertellen dat ik er dit jaar weer bij ben Ik start dressuur B 2X onofficieel, springen 80 CM en cross beginners met Deau
nee sorry nooit gehad, zat er dit jaar over te twijfelen maar toch nog een jaartje onofficieel starten. Vorig jaar was mijn wedstrijd debuut te bewonden met Deau
gohhh..... serieus? whuhahaha ik dacht dus werkelijk al die tijd dat elke keer dat je ging starten, je gewoon een startkaart had! weer wat bijgeleerd qua inzicht in de deelnemers
Even een berichtje over de crosstraining van aanstaande zondag: deze begint om 15:00 uur. Er is een springwedstrijd op de manege en Herry (manege-eigenaar) is bang dat, als we weer zo vroeg beginnen, de helft van de pony's er met zijn/haar ruitertje er vandoor gaat (niet dat de pony's wild zijn, maar de ruitertjes zijn nog wat onervaren )