In verband met de aanhoudende kou waardoor de elfstedenkoorts hoog oploopt valt de voorbereiding van vele ruiters in het water. Ook de onzekere weersvoorspellingen zorgden voor de nodige spanning of de wedstrijd in Amersfoort doorgang kon vinden. Hierover is er veel overleg geweest met organisatie, KNHS en de locatie. Al met al is er besloten dat het niet realistisch is om de wedstrijd op 18 & 19 februari te laten rijden. Toen was de vraag wat er dan moest gebeuren, helemaal afgelasten vonden we zonde.
Gelukkig konden we iedereen bereid vinden om een nieuwe datum te prikken. Dit wordt 10 & 11 maart, de locatie (manege Marcroix in Amersfoort) blijft hetzelfde. Iedereen die heeft ingeschreven voor 18 en/of 19 februari wordt automatisch doorgeschoven naar 10 en/of 11 maart. Mochten hierin wijzigingen zijn (andere klasse, je kunt niet op de nieuwe datum) horen wij dit graag zo snel mogelijk via senr@tinkerstamboek.nl Ook kunnen wij meer deelnemers plaatsen, dus kon je eerder niet, maar op de nieuwe datum wel kun je je alsnog inschrijven voor deze wedstrijd.
Eerst vond ik de wijziging wel jammer, maar nu kan ik wel goed oefenen in ieder geval Aangezien ik nu bijna niet kan rijden omdat de bak zo mega hard is...
Dat de manege aangeeft dat het terrein niet op tijd goed genoeg zal zijn in combinatie met de (te) veel afmeldingen die binnen kwamen. Het was OF helemaal niet rijden OF verzetten.
starjo
Geplaatst: 09-02-12 09:46
Jammer Maar fijn dat jullie het dan kunnen verplaatsen Dan komen we gewoon in maart