Net als de rest van Nederland is het ook hier glad. Kids zijn maar gaan lopen, met de fiets aan de hand. Ze op het hart gedrukt heel voorzichtig te zijn. Nu is de school niet zo ver weg hoor, ruime kilometer maar soms is 10cm gladheid al genoeg om giga op je giegel te gaan.
Heb mezelf gisteravond laat nog even wat op m'n hals gehaald. Welliswaar voor mijn eigen goede doel maar toch....
Aangemeld voor het dr Frank dieet!
Schijnt een goed dieet te zijn en aangezien er hééééééél véééééél kilo's afmoeten en die er echt alleen maar af gaan met het eten van weinig of geen koolhydraten(zover, dat ik dit weet, ben ik gelukkig al wel)ga ik eens kijken wat dr Frank mij kan bieden.
Wil alleen niet(!!!) gevolgd worden door de Telegraaf, zie mezelf al staan in die krant>>>>NO WAY!!!
Zijn er hier toevallig mensen die al enige ervaring(of hebben gehoord)met dr. Frank?
In de loop van de week hoor ik hoe of wat. Weet dat er ook gebruik wordt gemaakt van shakes, hopelijk in de ochtend want wel koken en dan alleen maar een shakie is natuurlijk niet leuk.
Ik hou jullie op de hoogte en zal af en toe wel even mijn gal spuwen. Kunnen jullie mij weer een schop onder mijn dikke kont geven

Nederlandse les en toch Bokken, dat was in 'mijn' tijd niet hoor

Lichtje bij verwarming kan heel handig zijn.
Ik heb 'm ook niet, moest van de week, tijdens het rijden(glad!!) ook op de tast opzoek naar dat schuifje.
Uiteindelijk gevonden toen ik langs een lantaarnpaal reed