wauwi Flynn! Nienke druk aan het verven! Noel is leuk Clover is lief
Nou dr deken, voor zijn gewoon de sluitingen eraf.. Beetje raar maar gelukkig heeft Wim gezocht en gezocht en heeft die uit eindelijk van oude dekens nog sluitingen kunnen vinden. Stond ze met een dekentje om gebonden in de stal
grrr
Geplaatst: 06-01-10 20:06
Zo, hier heftig dagje achter de rug met begrafenis. 91 jaar oud, maar dan nog mis je haar gewoon wel...
Nog wat minders, Kascha wordt steeds hengstig van de Fries, toen ze weg was in training is ze niet hengstig geworden, maar nu thuis dus wel weer, en hij springt er meteen weer bovenop. Nu staat ze dus apart, maar da's in de winter best een gedoe... Zitten er wel een beetje mee, want als dit zo blijft gaan is het natuurlijk niet handig...
Verder ben ik niet bijgelezen, sorry mensen, vanaf nu doe ik gezellig weer mee...
mdh, avelyn wordt door verschillende mensen een smokey black genoemd. (niet dat ze te koop ik hoor, voor minder dan 5000 euro gaat ze niet weg )
grrr
Geplaatst: 06-01-10 20:14
Mallow schreef:
heftig marleen en van kasha ook niet zo handig..... Fries is een hengst?
Nee, het is die Fries die best wat moeilijkheden gaf in het begin door naar Banbay heel lelijk te doen. Dat gaat nu goed. Hij is in het voorjaar gecastreerd op 4 jarige leeftijd... voelt zich als je hem zo ziet nog volop hengst. Hij gaat ook echt in haar als je ze hun gang laat gaan... en da's niet de bedoeling. We hoopten dat hij na de winter een beetje vergeten zou zijn dat hij een l*l heeft, maar da's dus duidelijk niet zo. Hij is van stalgenootje wat ik erg graag mag, en waar we ook veel leuke dingen mee doen, dus is ook lastig...
Ohja, lees dat bachbloesem gebeuren bij Maartje, hij gaat daar nu dus ook aan, vanwege zijn hormonenbommetjesgedrag...
M_D_H
Geplaatst: 06-01-10 20:17
vind avelyn ook een mooie tinker om te zien
zo net alles bijgelezen... grid betaal je nou 8 euro voor 25 kilo strooizout? wij betalen hier 2 euro minder voor hetzelfde
zie een stel mooie puppys voorbij komen vind de tweede erug leuk door haar hartje en doordat ze wat meer vlekjes heeft, maar vind die eerste ook erg leuk moet je kiezen? kun je ze niet gwn alle 2 nemen
net het vak keuringsklaar maken gehad... nu moeten we een verslag schrijven over een ras waarvan het rasstandaard anders is dan dat van het kwpn... nou mijn keuze was super makkelijk De tinks
dan zou syl of geronimo ook smokey black moeten zijn, zou goed kunnen dat het bij syl vandaan komt, die is niet echt blauwzwart. geronimo vind ik veel zwarter.
Odinn is veel, veel donkerder en dieper zwart als avelyn.
leuk grrr, mama heeft net dr diploma voor bachbloesem bij dieren gehaald, vind het zelf super.
dat is echt gewoon vragen om problemen zeg.... met ze 11e op t ijs
M_D_H
Geplaatst: 06-01-10 20:32
wat een k*t filmpje
Gillian staat ook altijd alleen, omdat hij en te dominant is voor de rest van de paarden, en zichzelf nog te veel hengst vindt... als er merries hengstig zijn, worden de hekken ook altijd verhoogd anders springt meneer er over heen