hier in berlijn is het heerlijk weer. we yijn gister naar de dierentuin geweest en gaan vanmiddag naar sealife en madam tussauds, ben heel benieuwt.
doeg!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kuzznathalie schreef:grid schreef:Lieswhats Up ...
Leon lekker vakantieen wel gezellig gehad in Apenheul en
zie het al helemaal voor me met tobias
![]()
pff nathalie door touwtje lekkende wasmachinemaar gelukkig staat ie in de douche
en slimme shet en Romy bij nieuwe verzorgpaardjes![]()
Denise accu 2x leegwat vervelend
en mooie foto
![]()
Berdien bezig met next top Housemateen jess alweer 7 jr in bezit
Janet ziggy 6 jr ik afgelopen maart Say ook
Eefje da's niet zo mooi![]()
Sita zware maar ook fijne les gehad![]()
Janet maffe vissen![]()
Twan is ook een leukerd idd behoorlijk anders maar zie wel ook idd zelfde oogopslag. en nu al zomerexceem![]()
vaak wordt t met de jaren erger dus dat beloofd wat
maaruh ben ook van mening dat mening "zomerexceem" een reactie is op voer/ bemest weiland en niet op de vliegjes weet niet of ze hem al schraal voert ?! anders zou ik dat haar ook aanraden en dus niet op bemest weiland maar ook dat schraal houden.
Hé ellen da's geen halfbroertje da's echt broertje![]()
en gave foto's van Niamh Zien Zien![]()
pff Mirjam Balen dat ze zomaar les is vergeten![]()
![]()
Japies paard het niet eens met bodem daarom baasje maar ff van dichtbij laten zien
Liesbeth sterkte
Sita spierpijn....
Grid goed nieuws en moe van het werk
Japie nice tinkiewinkie!
Balou gooit haar eczeemdeken aldoor af... Hoe, ik heb geeeen idee... maar ik ga nu proberen om haar met de schemeruren op stal te zetten, kijken of dat helpt tegen die vliegjes... Ik vind het zoo zielig om te zien als ze weer jeuk heeft.. Dit is mijn laatste optie.. En anders heb ik wel in mijn achterhoofd dat ze dan maar misschien naar de kust moet....
japielover schreef:weetje.. mijn shetter hengst heeft ook mega exzeem.. k weet neit welke deken je hebt? maar daarbij krijgt die van mij druppeltjes(puur Culico) en dat werkt dus egt! vorig jaar was hij zijn hele staart+ manen kwijt en was zijn kont egt kaal(lees geen enkele haar er meerop +ontstekingen) en nu heeft hij bijna alles nog hij heeft 1 stukje waar wat haar weg is.. verder alles nog.. egt super en ik zal ff op zoeken maar het verhaaltje bij schemering is niet helemaal waar de iedeale tijd is van 10 tot 1 in de middag.
haal dit uit het boekje zomereczeem bij paarden dit is egt een aan rader!! heeft mij zeker geholpen de laatste tijd en mijn paardjes hebben egt minder last!!
kuzznathalie schreef:japielover schreef:weetje.. mijn shetter hengst heeft ook mega exzeem.. k weet neit welke deken je hebt? maar daarbij krijgt die van mij druppeltjes(puur Culico) en dat werkt dus egt! vorig jaar was hij zijn hele staart+ manen kwijt en was zijn kont egt kaal(lees geen enkele haar er meerop +ontstekingen) en nu heeft hij bijna alles nog hij heeft 1 stukje waar wat haar weg is.. verder alles nog.. egt super en ik zal ff op zoeken maar het verhaaltje bij schemering is niet helemaal waar de iedeale tijd is van 10 tot 1 in de middag.
haal dit uit het boekje zomereczeem bij paarden dit is egt een aan rader!! heeft mij zeker geholpen de laatste tijd en mijn paardjes hebben egt minder last!!
Balou heeft geen mega eczeemZe heeft het alleen bovenin haar staart, en onderin haar manen, voor de rest is alles nog heel en het is meer dat ze het kaalschuurt, en niet kapot.. Maar zodra er wel wat kapot is, smeer ik er wat op. Ik heb een Pagony eczeem deken. Heb daarvoor gekozen, omdat deze niet zo duur is, omdat ze nog groeit... Dat van die schemering, nou weet ik het ff niet meer.. want ik zie juist dat Balou rond zonsondergang heel erg jeuk heeft... dan blijft ze maar lopen, met haar staart slaan, met haar benen schoppen... Met zonsopgang weet ik niet, want dan lig ik zelf op bed
en tussen de middag valt het wel mee...
Ellen werkse!
Eva leuk gehad! Ice Age 3 lijkt mij ook vet!