Sjintoo schreef:Tom is heel mooi. Foto van de moeder kan ik helaas niet zien. Zou zijn vader geen fjord geweest kunnen zijn?
Is wel vaker dat mijn foto's/filmpjes niet zichtbaar zijn voor iedereen. Hoe dit kan?? doe hetzelfde als bij de rest.
Waarschijnlijk geen Fjord als paps, we denken toch eerder een groter niet koudbloedig paard.
Ben niet thuis in kleurvererving, ik weet niet hoe het zit met "valkkleurig gen". Zou misschien al iets kunnen zeggen over de kleur van de vader. Grappige is dat zijn manen dus ook echt niet langer groeien dan wat hij nu heeft (handlengte), zijn maantop zijn drie sprieten en vetlokken heeft hij ook amper, is niet echt koudbloedwaardig.
Dirkje is cute!!
Puchje; fijn dat de bak zo goed geregeld is
!
Rhino,
bah, dat is vervelend.
Max en Travis worden lekker verkeersmak zo
.
Carlo en ik hebben de paarden opgeladen om eens in een ander bos te rijden (Grid; het is Slabroek geworden). Was erg leuk
. Flink drafje over de hei en Vince was al zeiknat, terwijl Tom kurkdroog nog liep te stuiteren
. Tom kan met Vince erbij niet echt zijn energie kwijt.
Er was een mountainbike wedstrijd, ook over het ruiterpad, dus geregeld passerende mountainbikers, maar daar was Vince gelukkig niet van onder de indruk. Braaf paard
!!