Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het is hier best lekker weer!
Toen ik t typte regende t wel..
Maar nu is t droog..
silas schreef:grrrr, regent het minder als gisteren?
met Dewi he? Vond Dewi het daar ook wel een oké plekje om terug te gaan naar Hugo? Vanwege jou "Deeeeeewwwiiiii
" 
Heb er een tang voor nodig...
Alles staat nu blank. Berdien schreef:wat een lief filmpje Maya! Hugo is helemaalmet Dewi he? Vond Dewi het daar ook wel een oké plekje om terug te gaan naar Hugo? Vanwege jou "Deeeeeewwwiiiii
"
Ze stond stil, spande haar rug en begon te zeiken. Dus vandaar mijn opmerking, van loop door
Dewi staat daar super hoor, wou helemaal niet mee eerst, en wou idd graag weer terug bij Huug in de wei

Dan heb je hem wel te pakken. Maar nou ziet voor er netjes uit, morgen of maandag achter maar even doen. Rondom bekappen red ik niet in mijn eentje, dan ga ik kapot.
en scheef
en vast op links
linkerstelling, ho maar. Gewoon buigen vanuit de schouder, en die hals maar recht houden
Dus maar op een cirkel gezet, en toen werd het iets beter. Maar dit soort oefeningen gaan net niet lekker met de bosal. Volgende keer maar met bit.
) aan gegaloppeerd met wapperende manen, sokken en hinnikend
Nadat mammie voldoende gebeuld was, kwam hij bij mij staan. Het is zo'n knuffelkont. Hij stond echt
dat ik weg liep zónder hem. Hij vind het echt geweldig om mee te gaan, gepoetst te worden (alleen als ik de stal uit loop raakt hij in paniek en schijttie alles onder
) en mee op een wandelingetje te gaan. Nah, die gaat niet meer weg hoor
leuk ben benieuwd naar wat daar voor moois uit komt rollen !
!