Leuk Leon en Arjan: geitjes! Wij zitten er hier af en toe over te denken om ze te verkopen, vooral in de winter kost de verzorging naast een fulltime baan van beiden toch best veel tijd. Aan de andere kant, 't was altijd m'n droom om een soort kinderboerderijtje te hebben en dat heb ik nu, dus geniet er (vooral in de zomer) ook wel echt van. Dus voorlopig blijven ze denk ik nog wel even.
Ik heb ook geitjes gehad. Vond ze altijd wel heel leuk en komisch. Maar toen moest ik kiezen Dundee of de geitjes. Dus heb toen maar toch gekozen voor een tweede pony. Ze zijn heel goed terecht gekomen.
haha al die geitenmensen hier wij nooit wij leven pas 4 jaar in de paardenwereld (teminste, we hebben 4 jaar Noor, daarvoor heb ik 8 jaar manegeponys gereden) mijn vriendin heeft wel geiten
klopt het trouwens (ff een hele andere vraag) dat paarden longworm kunnen krijgen van ezels??
Ja, dat kan wel.. Je moet oppassen met schapen en ezels met paarden. Dus goed ontwormen! Anders heb je inderdaad kans op een snellere wormenbesmetting.
wij hadden vroeger ook geiten en schapen en een bok brammetje. Pfff wat stonk dat beest zeg, verschrikkelijk. Was wel ontzettend lief, zo tam. Wie weet ooit nog eens een keer
Leuk geitjes!. Doucheze guppekop. Amy lookalike ziet er leuk uit.
Vandaag gewandeld met Black. Op de terugweg begon het harder te sneeuwen/ijzelen. Heb toen maar het halstertouw aan de zijkanten vastgeknoopt en ben erop gesprongen. Ze was nog braaf ook en dat voor het eerst zonder bit.
Wat een leuke Ariebren! Onze geitenstal zitten nu 3 boxen in.. Dus ja.. En ze moesten ook gewoon weg, twaren behoorlijke slopers.. Nu staan ze op een kinderboerderij geloof ik..
Trouwens, bij Rieky Young op stage liep ook altijd een geit. Die liep gewoon los. Overal met je mee. Was echt een leukje, heb dr alleen vorig weekend niet gezien.. Misschien is ze dr wel niet meer..