Vandaag geen warme mailtjes, hij belde gisteren om te vertellen dat 'ie cursus heeft.
Maar verwarming doet het gelukkig wel nu!Bonte, je zou Flippie toch echt geen 33 geven! Wauw! Helaas kan ik zo niet 123 een plekje voor haar bedenken. Maar zal m'n ogen en oren open houden.
Maya, dat was schrikken zeg! Gelukkig allemaal goed afgelopen.
Roos, knoop is dus doorgehakt: je gaat nog een keer voor je andere been
Hoop dat het snel beter gaat met je meis!Dobbel, hoop dat je snel een fijne dagbesteding hebt! Het is best ff lekker om niet te veel om handen te hebben, maar je moet dan wel iets hebben om naar uit te kijken... Ook
voor jou!Tinkermuts, nog van harte gefeliciteerd met jullie prestaties dit weekend!
Jellie,
stoofpeertjes! Jan en jij lekker allebei gereden. Gezellig he!Leuk trouwens, al die drachtige merriebuiken. Ik wil ook! Naja: dat mijn paardje zo'n dikke veulenbuik krijgt dan
Gisteren Clio naar de garage gebracht voor een 60,000 km beurt. Gaat me weer geld kosten. Remblokjes voor, banden achter en dan vast nog e.e.a.
Heb de 206 alvast door de wasstraat gehaald en zover opgeruimd dat ik vanaaf gelijk kan stofzuigen en alle zooi overladen. Moet 'm donderdag inleveren.
Daarna naar de manege om te rijden. Vrijdag en zaterdag niet gereden. Zondag had stalgenootje Chub losgelaten. Was dus wel weer tijd. Met m'n domme hoofd had ik al mijn spullen (chaps, schoenen, cap, handschoenen) in m'n Clio laten liggen, maar kon gelukkig e.e.a. lenen.
Chub was goed fris, dus na bijna 45 minuten stappen (wel behoorlijk aan 't werk gezet hoor) ben ik weer afgestapt. Na het afzadelen was de bak leeg en kon ze nog ff de beentjes strekken.
Vanavond maar weer een poging.
Morgen verzorgt en rijdt Eefke haar, ze rijdt meteen maar een uurtje mee in de les. Het haar gevraagd of zij Chubby wilt doen als ik geen tijd heb. Nooit gedacht dat ik een verzorgster zou nemen. Maar Eefke is erg lief met Chubby en rijdt ongeveer op dezelfde manier als ik doe. En zij is helemaal gelukkig
Zo... Heel bericht geworden. Ik heb nog een stapel notulen liggen die ik maar eens ga uitwerken. Fijne dag allemaal!

hihi
maarja, voel me wel veilig

(ga dus maar weer snel verder met afrondende en opruimende klusjes!).
Dus wel stamboekopname maar geen ggk dekhengstbrevet.