Die kar ziet er echt super uit, zou bijna ook een tinker willen laten beleren om te mennen. Maar dank denk ik weer aan hoe lui ik ben en dat ik dat toch nooit zou doen
Mijn moeder wil ook graag zilco tuig maar dan zou ze moeten meebetalen vrees ik, ik kom ze 2de hands niet in cob maat tegen en voor nieuw uit eigen portemonnee zijn ze echt te duur jammer genoeg. Ideal had ook een kunststof versie voor zou die kijken ?
Van koets zo ene model marathon maar dan voor recreatie gebouwd om het zo te zeggen, geen met hout (die typische beginnerskarren die zwaar trekken) maar een relatief lichte recreatie kar .
Ja dat hebben wij ook, onze kar is een marathon kar. Maar ook nu voor recreatie gebouwd, mochten we toch ooit marathons willen rijden dan kunnen we deze om laten bouwen.
Ideal en Zilco zijn de beste merken voor kunststof tuigen, als je kunststof wil zou ik wel voor een van deze merken gaan. Zijn simpelweg het beste kwaliteit, zonde als je een goedkopere variant neemt en die na een tijd weer moet vervangen omdat het gaat scheuren.
Lori
Geplaatst: 23-11-13 22:35
Awel ja ideal en als er bijgelegd kan worden dan misschien Zilco . Ik ga zelf absoluut niet voor merkloze of andere goedkopere varianten dan deze. Van der wiel is ook betrouwbaar maar enorm duur.
Tuig kan ik nog niet over meepraten. Misschien over 1,5 jaar. Roosje voor de kar is uiteindelijk wel het plan... lekker met hondjes en gezinnetje op stap
Gister weer geweest heerlijke buitenrit gemaakt nu nog 4 nachtjes slapen... voel me net een klein kind heb er onwijs veel zin in
Ik heb nog een kijker voor Diaz.. wil vandaag komen maar ik ben ziek Degene die vorige week was zou gister iets laten weten, ik ga haar vandaag even contacten, heb niks meer gehoord.
Ok dus op de boot en wachten maar, ook voor de paarden super spannend natuurlijk! Ik hoop dat alles goed gaat en we ze morgen zien, ik volg ook even via FB.
nee maar ik ken niemand die haar kent.. dat is het hele probleem heb net weer whatappjes gestuurd en ik zie dat ze ze leest, maar ze reageert gewoon niet! en heeft me nu volgens mij geblokt.. :@