Nog steeds geen goed nieuws:de merrie die in de kliniek staat heeft nog steeds geen ontlasting gehad.Daarom hebben ze er vanmorgen een sterker goedje in gedaan,wat zou moeten werken.Tot nog toe nog geen resultaat.ze kunnen ook niets anders als afwachten. Daarnet ruana nog gelongeerd,en mw begint eindelijk een beetje op eigen benen te lopen en dus minder belasting op mijn armen(hoewel ik sterk ben..)dat voelt wel heel erg lekker!
komt best goed, je maakt het zelf ook deels leuk. Succes!
Tamadine
Geplaatst: 03-09-12 21:53
Mensen, Ik wil even laten weten dat ik de aankomende tijd wat minder zal reageren. Ik zal wel bijlezen, maar ivm drukte zal reageren wat lastiger worden. Ik werk gewoon 40u. Daarnaast moet ik 2x per dag naar de paarden voor mesten en voeren, en als ik dan thuis kom en gegeten heb, dan moet er helaas weer geleerd worden. Dus helaas hier even in de meeleesmodus.... En als ik ergens even tijd heb dan zal ik wel reageren
NathalietjeB
Geplaatst: 03-09-12 22:16
dank jullie wel over wat info over verzekeringen...ik zit er echt nog aan te twijfelen wel of niet verzekeren maja joh als hij maar hier heen komt heel huids kan niet wachten om hem hier te hebben hoop morgen of overmorgen wat te horen van die verzekering van hilde maar we zijn nog steeds enorm geduldig... en dat hij a.s weekend hier heen komt
dat geeft niet tamadine,je moet vooral aan jezelf denken en jezelf niet voorbijlopen.over een tijdje heb je weer wat meer tijd en dan praat je weer mee.
Kleine klas lijkt mij idd ook wel fijn hoor Kaat! Ga er positief in, dan krijg je vast positiviteit terug! Zijn er mooie foto's uit gekomen Mira? Veel plezier Jess! Tamadine, groot gelijk heb je hoor, bokt is niet van levensbelang... al voelt t soms wel zo haha.
Enne diaz.. Nooit gehoord van iets bijlezen. Tis bij jou de laatste tijd alleen maar egopost
NathalietjeB
Geplaatst: 04-09-12 13:05
ik ga de 12de naar bigfields op shire rijden en ik ben eigenlijk best wel een grote hoge paarden schijtluis haha dus dat gaat nog wat worden hoop dat ik zo ook een beetje over mijn angst heen kom qua grote paarden rijden
hier trouwens ook een voorstander van in een kleine klas les hebben dan in een grote @ellie ik ben heel benieuwd hoe t met de merrie gaat heeft ze ondertussen al gekakt??
gisteravond is de stalhouder met spoed weer naar de kliniek geroepen.het ging rap de verkeerde kant op.Gelukkig gaat het nu weer wat bter,maar vooralsnog geen ontlasting.T zal mij niets verbazen als de darmen af beginnen te sterven en er een deel moet worden verwijderd.wordt vervolgd...
NathalietjeB
Geplaatst: 04-09-12 13:47
pfff jeetje zeg wat een narigheid allemaal voor de eigenaar van de merrie zeg...dat de darmen afsterven begint al vrij snel volgens...dus t lijkt mij idd ook wel dat darmen afsterven dan. Maar apart dat ze ook nog steeds niet is geopereerd ...
kunnen ze niet een cameraatje via de anus naar binnen brengen zodat ze kunnen kijken waar t eventueel vast zit?? of een echo ofzo? hopelijk gaat t met t veulen ook nog steeds goed zeg...
Lijkt wel een knoop in de darm of zo .... met al die olie moet er toch een keer wat uit gaan komen , hoop dat ze snel ontlasting gaat krijgen , dit is voor merrie en merriehouder niet fijn ...
Moet je eens zien ,zo'n schat is ons Karlijn !
Vrijdag ga ik Kaydee weer ophalen ( dan met mijn westernzadel). Dan is ze 2 weken weggeweest, heb haar lopend weggebracht en rijdend op Kaydee kom ik terug ! Ben benieuwd hoe dat zal gaan !
Maandag ga ik naar een ruitersportzaak met mijn 2 andere zadels en dan eens zien of we tot een deal kunnen komen. Hij wil er een zadel op aanmeten ( op Kaydee ) en dan de andere 2 zadels inruilen. Maar hij wil ze eerst zien , uiteraard !
NathalietjeB , ze zeggen hoe groter hoe braver , hihih denk daar maar aan !