Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mallow schreef:Jolanda : Ben benieuwd wat daar uit komt met Yellow Fellow! Heb hem meerdere malen in het echt mogen bewonderen! Ik vind het echt een prachtige rastypische cobHeb je enig idee wat voor kleurtjes er allemaal uit kunnen komen?
Jolanda : wat fijn dat jij dan toch zo de tijd en verantwoording krijgt om haar 'zorgboederij' klaar te maken zegmaar! Lijkt me leuk om zo bezig te zijn met je paardje
Mallow schreef:
Snackie schreef:Thankszwarte staart is wel handig idd, hij is 5, 160, en groen. alleen zadelmak ooit toen hij 3 was.
Maar dat vind ik niet erg, zo heeft hij mooi paard kunnen zijn en kunnen groeien.
Nu nog wat spier en vet erop en dan heb je een heeeel ander paard
Becs schreef:.
@Jolanda: Ik heb Ug helaas in moeten laten slapen in Oktober. Ik heb alles geprobeerd om hem in orde te krijgen, maar hij had een hoefkatrolontsteking in beide voorbenen. Ik heb altijd gezegd dat hij altijd bij mij mocht blijven ook al zou ik er nooit meer op kunnen rijden, maar pijn was voor mij de grens. Hij verslechterde de laatste weken zo erg dat ik het niet langer eerlijk voor hem vond. Mijn vrolijke vent deed alsof er niks aan de hand was, maar hij was continu bezig om zijn benen te ontzien. Ik heb hem de laatste dagen vol gestopt met al zijn lekkere hapjes (appels, slobber, wortels, brood, muesli, snoepjes) en toen hebben we afscheid genomen. Ik zal hem nooit vergeten…
caroline_max schreef:Zo wat een activiteiten hier zeg, ik zal morgen helemaal bijlezen.
Hier goed nieuws;
De veearts heeft geconcludeerd dat het veulen goed vooruit gaat. Ze mag nu weer elke dag voorzichtig op de wei, en dan rustig opbouwen. Vandaag heeft ze dan ook weer even buiten gestaan, en dat kon ze wel waarderen.
Mijn sollicitatie was spannend (hele commissie brr), maar op zich ging het gesprek best lekker. Dat was rond 14.45 afgelopen, en na mij zou nog een kandidaat zijn. Om half 5 werd ik gebeld en ; ik heb de baan! Vet blij dus, en ik ga maandag al een dag meelopen, uitleg krijgen en dingen voorbereiden.
Tot zover de ego-post, morgen meer!
Mallow schreef:
Kailonne schreef:Heb even de foto met de tekening vergeleken. Echt kei goed gedaan Simone. Nogmaals mijn complimenten
De originele foto:
En de tekening
_Lot schreef:Is dat dezelfde werking als die myler bitten?
Ik ben trouwens niet tegen het bit hoor. Er zijn wel meer dingen in de optoming waar een paard last van heeft, dat maakt het niet slecht. Niet voor ieder paard is druk op/om de neus weg weggelegd, er zijn zelfs wel paardjes die niet eens een halster verdragen.