whaha, ben inderdaad in Hulst geweest, 2 keer en in Roosendaal en BoZ, maar ook die 2 steden vond ik niet zo gezellig met Carnaval..
Pakje valt wel mee toch? Je wil echt niet weten hoe ze er bij KUNNEN lopen
DianneM
Geplaatst: 18-01-09 21:20
als ze nog lopen
Nathalie83
Geplaatst: 18-01-09 21:25
ff snel update, ik zit inmiddels ff snel bij vrienden.. aangezien ik nu al sinds half 6 geen stroom meer heb grrr Stonden toen ik weg ging ook 4 essent busjes achter de flat.. dus het begind idd steeds meer op een soap te lijken.. even is het leuk maar zodra mijn accu van de laptop op was en heel het huis opgeruimt.. is de lol er wel af.. ik hoop tot vanaaf nog ff..
Nu staat er een droogrekje in de keuken, en de rest hangt allemaal op de verwarming. Aangezien we een wasdrger hebben waar 8 kilo was in de trommel kan, hangt nu alles vol met was.
Ik zag hele leuke aanbiedingen van een dagje kuroord in de libelle staan. En aangezien ik mijn zusje nog steeds een verjaardags kado moet geven (was 21 nov jarig), ga ik een dagje kur oor met zn twee geven.
Lastig al die stroomstoringen! En de wasdroger kapot.. K*t zeg!
Nou werd net gebeld, travis en diaz zijn net toch op stal gezet. Ging dus niet helemaal goed.. Ze waren erg onrustig en hinnekten telkens naar de mama's die aan d andere kant van de boerderij staan. Zo lastig als je ze allebei graag buiten wilt hebben.. En dus hard nadenken voor een andere oplossing.
ringelberg
Geplaatst: 18-01-09 21:51
Whis_Serada schreef:
Heb je wel de politie erbij gehaalt?
Nee,wel aangifte gedaan via internet,ga ze morgen toch nog even bellen.Je kan ze wel bellen maar ze komen toch niet,dus dat heeft geen zin.