Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Lot schreef:
- Code
BOKTNAAM = NAAM (leeftijd) = TINKER(S) (leeftijd)
04. Freakish1977 = Andrea = Ballyheigue (5)
05. elliecuijk = Ellie (29) = Ruana (3,5)
06. Diaz = Karlijn (26) = Diaz (3,5)
07. Snackie = Andrea = paardloos
08. SIEMxFUNNY = Simone = Kayleigh (2,2)
09. Becs = Rebecca = Caitlynn (2,5)
10. Sandra1984 = Sandra = King (15)
11. Marjootje = Marjolijn (37) = Nino (4,5)
12. Tinkerplein = Carolien (43) = Tinkers (13 tot 2,5)
13. Mallow = Eva (21) = Clover ( 4,5 )
14. Jackytje = Kaat (13) = Tinky (10)
15. _Lot = Lotte (19) = Luna (2,5)
16. James_bont = Wietske = Wohan (8)
17. Jolandaa_ = Jolanda (21) = Dana (5)
18. Niekje31 = Danique (21) = Thigor (7)
_Lot schreef:Die foto van dat paard met dat lange buikhaar is gemaakt in maart 2010, paardje leeft helaas niet meer.
Wat een lieve foto van jou en Tinky, Kaat.
Haha Ellie, die Ruana, die benen hoog optillen, goede spiertraining
Andrea, waar woon jij ergens? Zoek je trouwens echt een braaf paardje of mag het wel wat jongs en actiefs zijn? Heb je Lotje al gezien? Bokker hengstveulen heeft ook een leuke merrie te koop staan, en ik weet dat er nog een prachtige merrie de verkoop in gaat dit voorjaar, als je interesse hebt moet je maar Pb'en.
Mooie koppie van CloverZag een filmpje van de wind bij jullie vandaag, das niet best
Welkom Jolanda! Ik zag eerst de foto en las toen de tekst, maar alleen het koppie van Rosie verraadde voor mij al dat ze van Collin was, en ik heb gelijk weer verliefd op die, hahaIs ze nog bij jullie? Of is/wordt ze verkocht? Dana is ook prachtig! Setjes, die tijd heb ik ook gehad, hihih. Heb alles weg gedaan toen ik terug ging van de Haflinger naar de Tinkers, zonder beenbescherming was het niet leuk meer. Heb wel langere tijd nog wat anky's gehad, maar ik heb er nu nog maar een, en die gaat ook nooit weg, zit veel emotionele waarde aan
Lieve OdTref je Luna ook wel eens liggend aan?
Ellie. Maar soms is een dagje time-out ook wel lekker hoor, het is toch elke dag een verplichting die je jezelf oplegt. Ik heb met Luna hetzefde hoor, al probeer ik daar nu vanaf te stappen, anders doe ik veel te veel met haar ivt haar leeftijd
Wat vinden jullie, veranderd de afgelopen 8 maanden?
Deze zijn van vandaag
Ze heeft tegenwoordig (weer) een dubbele manenkam
En dezelfde dag een van Thigje
En ik kwam deze nog tegen, dat is dus Odjus, het "artrosepaardje" van Carolien
Snackie schreef:Wat is ze knap geworden in die jaren.
Bij jou is een goed voorbeeld, van wanneer ze mager zijn, toch nog heel vol kunnen worden. top!