Hihi, inderdaad! Poetsen in huis is ook weer klaar! Vast wat eten en drinken en slaapspullen voor het tinkerweekend klaar leggen! Morgen heel de dag werken en daarna nog naar stal om mn monster wit te maken.... (voor zo ver dat lukt....) Dan dus niet veel tijd meer om spullen te pakken. Zaterdag om half 9 op stal weg dus om half 8 ben ik er in lek geval! Druk maar erg leuk weekend voor d boeg dus!
Grid; Say weer strak op de hoefjes. Mark was vanmiddag nog bij ons op stal. Die kan ook kletsen zeg. En Say is dus de enige slimme meid in de kudde
Leuk voor je zus Janet. Wordt het in een keer wel stil bij je ouders, missen ze twee kwebbels. En lekker klussen, jullie hebben er zin in.
Is wel even druk Carola, maar wordt vast een gezellig weekend
Vince zijn vacht begint niet alleen langer te worden, maar ook al echt dikker. Lijkt zo snel alweer. En ook ik ga aan de furminator, ben benieuwd
Grit
Geplaatst: 17-09-09 18:27
Verzoekje voor mijn vriendin om op haar te stemmen, zie onderstaand;
Mijn boek '4 keer enkele reis China' is genomineerd voor de Zeeuwse boekenprijs - publieksprijs. Via internet kunnen mensen op het boek stemmen. Ik zou het natuurlijk GEWELDIG en een hele EER vinden om deze prijs te winnen! Zou ieder van jullie AUB via internet willen stemmen??