Doe jij dat thuis of op kantoor? En luister je dan verschillende zenders, of maar 1 ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Wel vervelend dat er op school niet altijd computers vrij zijn! Maar dit lijkt me ook wel lekker zo
!

! ik ga naar school
Tussendoor dus ff bokken
)
Jeej! Ben aangenomen! Ik krijg 40 euro per dag zei ze, maar dat zal wel per week zijn
Want ik moet per week 2.5 dag stage lopen, een jaar lang! Ben blijj 

en idd zie ook best veel verschil
(al zou het op een standfoto van nu nog beter zichtbaar zijn)
pff leon balen dat stroom het niet doet en dan dus uitbreker
Sita en ook
alweer 66 dagen 
mazzelaar
omdat ik het niet bijster interessant vind en ook nog regelmatig vacatures aan het bekijken ben
op zoek naar Dé Baan voor mij

en ben dus intern al paar keer geswitcht omdat het geen uitdaging voor me bleek
, maar momenteel moet ik zeggen dat ik nu toch best leuke functie heb
(als het beetje druk is)
. Dagelijks houden wij ons bezig met het verzamelen/linken van gegevens/ data, combineren van planningen, organiseren van projecten/ activiteiten en contacten onderhouden met projectleiders/ planners/ uitvoering en externen.
. Verder werk ik vaak sneller dan gemiddeld
en ben daardoor ook NOGAL snel verveeld
dus dan ga ik vaak ff bokken/ internet speuren e.d.
gefeliciteerd met stageplek Joyce --> Je zult wel merken of het per dag of per week is 
Ik vind het dus regelmatig best saai
maar dat komt dan idd meer omdat er dan voor mijn gevoel gewoon te weinig te doen is (en ook wel omdat je steeds tegen dezelfde "muren" aanloopt
) dan dat ik idd het werk wat gedaan moet worden niet leuk vind

voelt zich bijna schuldig
...
(misschien ook wel omdat er een reorganisatie met krimp aan zit te komen en vraag is of het dan nog wel leuk blijft en of het in de regio blijft ... maar ook omdat het eigenlijk niet aansluit bij mij opleiding en interesses ...)
,dat is een tik of zo.Ik vind t bereleuk werk moet ik zeggen al verklaart iedereen mij voor gek.eevj welkom,gelukkig nu ben ik niet meer de nieuweling hier.

) maar mooi niet dat er stroom op stond
Hij staat dus ook steeds verkeerd. Nou trekt hij wel eens een paaltje eruit, of draad uit een oog, maar een zekere Bels buffelt er dan achter aan, en trekt de zaak kapot
Waardoor ineens er van alles verkeerd loopt.
Vandaar mijn call for help