[TI] [HK]Deel 5. Op naar Deel 6! Met ons tinkergeklets!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Puchje

Re: [HK]Deel 5. Op naar Deel 6! Met ons tinkergeklets!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 09:44

aaah cute Haha!
Doe jij dat thuis of op kantoor? En luister je dan verschillende zenders, of maar 1 ?

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 09:46

Ooh oke, dus geen thuisstude van de LOI ofzo Tong uitsteken. Wel vervelend dat er op school niet altijd computers vrij zijn! Maar dit lijkt me ook wel lekker zo Lachen!
@ evelli: Dat lijkt me ook wel leuk werk inderdaad, gebeurd het vaak dat mensen zich niet aan de afspraken houden?
En dat dekentje is inderdaad super schattig Tong uitsteken

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 09:46

Op kantokkel in hilversum. Luister verplicht 13 zenders op een dag Clown
Al doet mijn pc het grootste deel van het werk, ik controleer waar het fout gaat zeg maar Haha!
Wel grappig hoor Haha!

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 09:56

Ja, lijkt me erg leuk! Lachen

Even naar de bontjes! Doei!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 09:57

veel plezier Haha!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 09:58

veel plezier Haha!! ik ga naar school Doei!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 10:12

Ik werk op een accountantskantoor als salarisadministrateur ... is nu errug rustig en ben met archiefwerkzaamheden bezig Tong uitsteken Tussendoor dus ff bokken

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 10:48

Even snel bij gelezen..

Sita al weer in betere stemming inmiddels? Ach gut

Leon had ontsnapte Chayenne

Nieuweling Eevj gespot, welkom!!! (Nee ik zit niet op school, ik werk Clown )

Sanne leuk dekentje gezien

Maya ziekjes, veel beterschap!

Zelf niet zo heel veel meegemaakt, gister dagje bij vriendinnetje Wendy geweest (Vlek @ Bokt) me prima vermaakt in Dodewaard!

Vandaag MOET Willy bekapt worden, want al die tijd is ze bij de vorige eigenaar niet geweest en was juist zo trots op haar hoefjes! Nu is ze weer lichtjes krom gegroeid, omdat het nu al 12 weken geleden is dat ze geweest is...

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-08 11:09

Goedemorgen Haha!
Over werk gehad, ik werk en ik zit op school, en ik loop stage Haha! Jeej! Ben aangenomen! Ik krijg 40 euro per dag zei ze, maar dat zal wel per week zijn Nagelbijten / Gniffelen Want ik moet per week 2.5 dag stage lopen, een jaar lang! Ben blijj Haha!

Amy 66 dgn drachtig Haha!
Sanne leuk dekentje gezien!
Sita lekker werken!
Willy die bekapt moet worden.

Ben blij Hyper!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 11:46

TK nog GEFELICITEERD met dat je paardjes nu allemaal bij elkaar kunnen en extra wei enzo OK dan! Cool en idd zie ook best veel verschil Ja (al zou het op een standfoto van nu nog beter zichtbaar zijn)

Ach gut pff leon balen dat stroom het niet doet en dan dus uitbreker Nors opkijken

Ach gut Sita en ook Go jij! Go jij! alweer 66 dagen Bloos!

en iedereen die het verder nog nodig heeft Ach gut

Verder lees ik nog iets over leuke stalhoudster die zomaar tinker overkoopt zodat kan blijven rijden OK dan! Cool mazzelaar Haha!

Leuk ook om zo te lezen wat iedereen zo doet Cool

Ik heb het niet vaak over werk Bloos omdat ik het niet bijster interessant vind en ook nog regelmatig vacatures aan het bekijken ben Schijnheilig op zoek naar Dé Baan voor mij Pling

Maar zal het hier toch maar een keer vertellen Haha!

Ik werk alweer 7 jr bij de overheid Bloos! en ben dus intern al paar keer geswitcht omdat het geen uitdaging voor me bleek Bloos , maar momenteel moet ik zeggen dat ik nu toch best leuke functie heb Ja (als het beetje druk is)

Tja en wat doen we nu eigenlijk:
Wij (clubje van 4) zijn een schakelfunctie tussen beleid en uitvoering (soort "planbureau").
Samen met een collega zijn wij de "analisten" --> dus veel met data "spelen" Knipoog. Dagelijks houden wij ons bezig met het verzamelen/linken van gegevens/ data, combineren van planningen, organiseren van projecten/ activiteiten en contacten onderhouden met projectleiders/ planners/ uitvoering en externen.
Het kan erg leuk en afwisselend zijn, maar het is erg wisselend hoe druk we het hebben op een dag omdat we grotendeels ook opdrachtgestuurd werken Knipoog. Verder werk ik vaak sneller dan gemiddeld Bloos en ben daardoor ook NOGAL snel verveeld Nagelbijten / Gniffelen Gaaaap dus dan ga ik vaak ff bokken/ internet speuren e.d. Schijnheilig Clown

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-08 11:50

Ik wist niet dat je daar werkte Ingrid! Leuk Haha!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 11:51

Go jij! Go jij! gefeliciteerd met stageplek Joyce --> Je zult wel merken of het per dag of per week is Tong uitsteken

Clown Ik vind het dus regelmatig best saai Nagelbijten / Gniffelen maar dat komt dan idd meer omdat er dan voor mijn gevoel gewoon te weinig te doen is (en ook wel omdat je steeds tegen dezelfde "muren" aanloopt Scheve mond) dan dat ik idd het werk wat gedaan moet worden niet leuk vind Knipoog
Laatst bijgewerkt door grid op 25-09-08 12:07, in het totaal 2 keer bewerkt

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 11:56

zo op papier klinkt je baan best leuk grid.

Amy al op 66dgn, word volgend jaar weer een lekker spannende tijd. Je gaat ons toch wel regelmatig updaten met buik foto's he Knipoog

Joyce: gefeli met stageplekje!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 12:26

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik werk in ieder geval in groep 7/8... Knipoog

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 12:38

Interessante baan grid!

Ik ben ook vacatures aan t bekijken ...

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 12:55

Wat dan Leon, is 't niet meer leuk?
Hier ook weleens.......... veeeeeeeeeeeel te druk, echt een stressbaan. Dus denk ook weleens, als ik iets anders vind?!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 12:58

Nagelbijten / Gniffelen voelt zich bijna schuldig Bloos ...

Het is ook niet dat ik morgen weg wil ofzo, maar toch blijf ik op zoek Clown (misschien ook wel omdat er een reorganisatie met krimp aan zit te komen en vraag is of het dan nog wel leuk blijft en of het in de regio blijft ... maar ook omdat het eigenlijk niet aansluit bij mij opleiding en interesses ...)

Wat voor iets zoek je/ wil je leon?

Ik kijk voornamelijk op http://www.agriholland.nl (en agrarische wervingsbureaus) http://www.werkenbijdeoverheid.nl http://www.mobiliteitsbank.nl http://www.werk.nl o ja en ook soms op http://www.uitzendbureau.nl en verder dan ook nog op sites van grote bedrijven in de regio enzo ...

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:12

Oooh,hele dagen tinkeren dat lijkt me wel wat,ik werk partime als tandarts assistente,maar ik moet zeggen dat ik in mijn vrije tijd naar iedereen zn mond zit te staren hoe t er daar uitziet Gestoord ,dat is een tik of zo.Ik vind t bereleuk werk moet ik zeggen al verklaart iedereen mij voor gek.eevj welkom,gelukkig nu ben ik niet meer de nieuweling hier. Bloos

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:21

Vinden jullie dit raar?;Ik heb mijn hafje verkocht,aan iemand hier op bokt onder voorwaarde dat ze eerst haar paard moest verkopen.Nou staat hij wel hier op bokt te koop maar ze wilden m al 3 weken op marktplaats zetten maar dat is nog niet gebeurd naar mijn weten.Nou staat mijn haf mij niet in de weg maar ik merk aan mezelf dat ik een beetje afstand aan t nemen ben en ik wil graag beginnen met mijn tinkermeisje.Anyway om een lang verhaal kort te maken..Is het raar om wat vaker contact met ze op te nemen of is dat pusherig(schrijf ik dat goed?)t gekke is dat mijn hafje zo braaf is de laatste tijd dat ik me een beetje schuldig voel om haar te verkopen....pfff... wat een luxe probleem.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 14:28

Doei!

Wel alles bijgelezen, maar niet de puf om op alles te reageren Vriendjes zijn?

Balen van de stroom Leon. Wel een herkenbaar probleem trouwens. Ik dacht Flynn laatst ook een opdonder te geven met de poortgreep (aahh naar wijf dat ik ben Bloos Nagelbijten / Gniffelen ) maar mooi niet dat er stroom op stond Nagelbijten / Gniffelen Clown Hij staat dus ook steeds verkeerd. Nou trekt hij wel eens een paaltje eruit, of draad uit een oog, maar een zekere Bels buffelt er dan achter aan, en trekt de zaak kapot Clown Waardoor ineens er van alles verkeerd loopt.

Ik zit een beetje met een dilemma, hoop dat jullie me kunnen helpen. Jessie zit nou al weer stevig in haar vacht, en zweet zich dus ook suf. Ik ben helemaal niet van de dekens, heb er ook geen verstand van. Scheren doe ik sowieso niet, dat kan ik niet, en wil ik ook niet. Maar aangezien Jessie nou wel veel getraind en gereden wordt, en die trainingen ook zwaar zijn, zweet ze gewoon veel en snel. Nou is de temperatuur er nou nog wel naar, en op zich doe ik het al zes jaar zo, maar de trainingen worden wel steeds zwaarder. Aan dekens beginnen doe ik liever niet, ik ben er tenslotte niet elke dag bij en dat vind ik wel een vereiste voor dekens.
Help? Nagelbijten / Gniffelen

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 14:32

Zou er toch een stuk gaan scheren hoor berdien, zou zeggen de onderkant van der hals en der borst. Dan kan ze de meeste warmte wel kwijt.
Keet gaat dinsdag weer onder de machine, der hals, borst en singel plek worden kortgewiekt.
Met het werk voor de wagen heb ik toch graag dat ze der warmte kwijt kan (krijgt een vacht van dik 5 cm)
Maar ze krijgt ook een winterdekentje op Bloos!

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 14:36

ik heb 1 keer mijn tink geschoren maar doe het nooit weer, heb voor anderhalf jaar haar vacht verstoord, pas afgelopen winter deed ze weer normaal met haar vacht. Zweten kan geen kwaad, mits je de electrolyten gewoon goed aanvult en haar niet nog warm weer de kou inzet.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 14:36

Ja maar dat vind ik zo.. zo... ik bedoel ze staat dus wel 24/7 buiten, weer of geen weer. Bij hevige sneeuw, regenval of tig graden vorst ook. Dus daarom vind ik scheren geen optie Lachen

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 14:37

Maar wat had je dan zelf als oplossing in gedachte?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 14:40

Ja dat weet ik dus nog niet Clown Vandaar mijn call for help Tong uitsteken
Denk dat ik maar gewoon ga zien waar het schip strand. Grote kans dat als het weer straks gaan omslaan dat de lessen minder worden, en de bak dusdanig nat wordt dat buitenrijden je enige optie is. En omdat buiten ook alles nat is, kunnen we dan toch geen pittige galopsritten doen.