Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
echt op Falcon, als ik daar toch es centjes voor had, offe.....Chuck verkopen.......nehhhhhhh, kan ik niet
oehh hha grapje, jammer dat je morgen weinig online bent, maar wel leuk uitje dus
het is wat, niet de melanoom dus die los was maar een klodder bloed, hij zal zelf idd aangeven wanneer het goed is geweest, erg hoor, gelukkig heeft hij al een redelijke leeftijd, maar dat zal het niet makkelijker maken, veel sterke voor hem en t baasje, en voor jou ook, alles zo aanzien is ook geen pretje
SuperRoos schreef:
indezz, was mijn halster voor fig idd, leuk dat je hem leuk vind
was mijn samenvatting gister niet genoeg om bij te blijfen, hahaha grapje hoor
maar jullie kennen elkaar al zo goed heb ik het gevoel, dat het niet altijd passend is om overal op te reageren.....Denk ik soms
SuperRoos schreef:niet teveel denken jij, ik ken ook niet iedereen goed hoor, maar denk dan als iemand zo'n verhaal plaatst vind ie het vast fijn als erop gereageerd wordt hihi
of denk ik dan ook weer teveel
echt welCitaat:jacky2, leuke foto's hoor, vind het een mooie kwaliteit
en dat kleine fjordje op de foto
is dat nou zo'n fjordenshet, een jonkie of gewoon een klein fjordje hihi hoop dat ik geen domme vraag stel

Indezz schreef:Ik denk dat we inderdaad eens een meeting moeten organiseren... Met z'n allen naar de hengstenkeuring o.i.d. Lijkt me echt harstikke leuk....

Maar M. (35jr) en R. (12 jr) zouden dit weekend dus voor Snowdon en Uk zorgen, alleen zondagochtend zou iemand anders ze even buitenzetten ivm wedstrijd R.
(Maar goed, R is een kind van 12 jaar... bij die leeftijd is het vaak normaal dat die kids aan manen willen zitten.)