maar ik rij even graag op de andere merries hoor, ze hebben elk hun kwaliteiten maar iedereen in ons gezin heeft zo zijn of haar favoriet wat wel leuk is
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar ik rij even graag op de andere merries hoor, ze hebben elk hun kwaliteiten maar iedereen in ons gezin heeft zo zijn of haar favoriet wat wel leuk is
Zac toch!
maar geduld wordt beloond dus ik doe het rustig aan
.

. In 1 pas van de draf naar stil staan. Was niet de bedoeling, maar hij doet in ieder geval zijn best.
ik zie dus nu een sliding stop voor me

.
. Voor het actieve zou ik willen testen of die naast de fiets zich weet te gedragen, voor af en toe kan ik 'm dan op die manier eens goed laten doorlopen. Aan de hand als ik op Jack zit zou meer mijn voorkeur hebben maar daarvoor is 10km wat te veel (de afstand tussen hier thuis en de weide waar Jack staat). Beste gaat zijn met een koets/sulky dan kan die echt aan het werk want ben zelf geen voorstander van longeren wekelijks bij een jong paard (bij ouder ook niet overtuigd maar tot 4 jaar al zeker niet).
.
ben zo trots