[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

TurboTinker

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 21:51

van mij niet te veel onzekerheid, vermoeidheid van hem, en hem niet willen dwingen.
Hij deed het super de super

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 21:52

zei ook niet onzekerheid, voorzichtigheid bij de ruiter ;-)
Snap dat je trots bent!

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 21:58

zal straks even een foto uploaden van mij en ruana.en raad eens:ik zit er bovenop!

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 22:29

Haaai allemaal,

Nou hier druk weekend. Vanmorgen mijn nichtje opgehaald en allemaal leuke dingen gedaan met mijn schoonzus en haar zoontje. Ze ligt nu heerlijk in bed. Zijn ook naar Mona geweest, want dat wilde ze erg graag terwijl ze bang is voor paardjes haha.
Mijn neefje durfde wel op Zazou, is stalmaatje van Mona en is al ingereden. Dus hij erop. Hij word in oktober 3 mijn neefje. Toen eigenlijk spontaan het idee opgebracht dr ook op Mona te zetten. Ik ben al wel bezig met zadel etc met dr, maar er heeft echt nog nooit iemand opgezeten. Dus mijn neefje van bijna 3 heeft gewoon de primeur om voor het eerst op Mona te hebben gezeten, stoer hoor. Mona vond het beetje vreemd, maar bleef super braaf. Zooooo trots!!!
Afbeelding
Hier trouwens een wintec 2000 pro voor Mona. Heeft hiervoor bij CP112 op haar tinkers gelegen. Ligt gelukkig erg mooi. Maar zodra er voor doorgereden dan zal ik met zadelmaker een zadel laten aanpassen.

En nog leuk nieuws hier, ik sta op de -30 kilo!!! *\o/* *\o/* *\%/* *\%/* *\%/*

Andrea, lekker dat het fijn ging op wedstrijd.

Ellie, veel sterkte met de merrie en hopelijk red ze het.
En heb je met Ruana niet zoiets van: ik ga het rijden met haar zelf opbouwen? Je zit er al regelmatig op en Ruana word ouder en lekker doorgereden..... en je hebt toch al een band met dr. Zo ga ik het ook met Mona doen. Stapje voor stapje...

Magica, lekker met Luna bezig, Er ook alweer op gezeten?

Nathalie, succes morgen, have fun!!

Jacky, leuk filmpje, helaas ff geen tijd helemaal te kijken :-)

Lepel, gave schapen en leuk dat je paardje terug komt!

Diaz, Diaz ziet er wel echt super uit zeg!

Jess, gelukkig gaat het alweer wat beter met een hondje, maar jeee he wat naar dat het gebeurd is...

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 22:39

Ik ben even aan het denken hoe ik een antwoord moet geven op je vraag tamadine.Weet wel wat ik wil zeggen maar weet niet hoe.ik kom er op terug..
ga nu even de foto uploaden.

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 22:52

Afbeelding
even goed opletten:iemand heeft ruana hier vast,je ziet nog een stukje van iemands arm.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 22:59

helaas komt pride niet morgen vaders doet nogal moeilijk van hilde -O- :( ....hij wil persee dat ik pride eerst verzekerd heb voordat hij de trailer op mag en hij kan denk niet goed afscheid nemen van hem...dus t is allemaal weer beetje treurig maar ik hoop maandag die verzekering rotzooi geregeld te hebben voor die man zodat hij in ieder geval deze kant op komt...heel snel...

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 23:05

he dat is sneu zeg.was het wel de bedoeling om pride te verzekeren?op zich is een verzekering snel geregeld dus dat zal t probleem wel niet worden,maar je zult geduld moeten hebben.pride komt wel!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 23:11

mwah ergens niet en ergens wel...maar kan t toch stop zetten als ik em niet wil verzekeren...
maar we hebben idd nog even geduld :D :o dus hopelijk is t maandag allemaal geregeld en dan hopelijk komt tie een dezer dagen naar huis

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 08:19

ohh, wat ingewikkeld zeg! kun je hem zelf niet ophalen?

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 09:47

Wat balen zit je zo op je nieuwe paardje te wachten hoor je dit. Hoop dat Pride snel jouw kant opkomt!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 09:53

Snackie schreef:
ohh, wat ingewikkeld zeg! kun je hem zelf niet ophalen?

helaas ook al zou ik em zelf ophalen denk ik dat ze em liever eerst verzekerd willen hebben voordat ik em op kom halen...en heb zelf helaas geen BE rijbewijs en na mijn trailer ongelukje vorig week met de verkoop van me twenter ben ik voorlopig ook wel even genezen van t leuk met trailer op pad...

dus we wachten gewoon nog even af joh ik heb geduld zat.... :j :D t duurt ff maar weet zeker dat hij deze kant op komt

hoe is t trouwens met die merrie afgelopen die naar de kliniek moest?

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 14:21

Ik heb les op Amigo vanmiddag!!! Hoop dat het goed gaat vast wel

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 15:55

succes met de les!!!
Nathalie, bah kinkje in de kabel. Hopelijk loopt alles verder vlotjes

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 18:24

ahh geniet dr van :j

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 18:51

@nathalie:die merrie staat er nog steeds,en nog steeds geen ontlasting.ze is nog niet geopereerd omdat ze de hoop hebben dat met infuus en parafine de ontlasting soepeler word.gister waren er waardes zo hoog dat het er op leek dat de darm aan het afsterven was.vanmorgen was het al iets beter.merrie oogde ook al wat frisser,maar heeft nog veel pijn.
mocht het niet snel gaan poepen zal er een operatie moeten volgen.keep the fingers crossed!

vandaag mee op wedstrijd geweest.weer 1 wp erbij voor de rijder.heb ook een hele mooie haflinger gezien,maar dan het oude breede type.ik was op slag verliefd!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:07

goh jeetje ik hoop dat t alsnog goed komt zeg met de merrie zal meeduimen...

nou mijn ouders hadden brand in t stopcontact gehad vanmiddag bij hun in huis door kortsluiting denk ze. ze waren blij dat ze thuis waren anders was de brand hoogstwaarschijnlijk overgeslagen op de rest van t huis...
ze hebben t snel door gekregen dat het stopcontact in de hens stond en konden er gelukkig snel bij zijn met doven

mira hoe ging je les ging t goed?
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 02-09-12 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:10

Nou dat is een schrik zeg pfff, goed dat ze thuis waren, je wil er niet aan denken wat er was gebeurd . . .

Hoop dat de merrie snel beterschap gaat laten zien Ellie, het blijft spannend en kan elke kant nog opgaan.

Hoe ging je les Mira vandaag?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:12

nou idd zat ook wel ff met goeie schrik aan de tel dat me ma t vertelde ik zei al je had er toch niet aan willen denken wat er in de hens was gevlogen als je niet thuis was geweest...want er stonden allemaal boeken naast het stopcontact.

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:30

hihihi jumping Jaron!! leuk
Brave shet van Kaat.
Zonde van die Merrie Ellie, leuk om je toch op Ruanna te zien zitten, knap van je!

Wat vreemd van die man dat hij persee wil dat je Pride verzekerd. Ik bedoel, het is en blijft jou keus of je hem wilt verzekeren en als er wat op doet, neem ik aan dat je de DA kosten kan betalen *anders neem je ook geen paard ;) * haha
Ik neem ook aan dat de oude baas hem verzekerd houdt tot de aflevering. Mijn mening is dat als hun hem brengen, het hun verandwoordelijkheid is dat hij heel huids bij jou op stal wordt gezet, hun moeten hem dus die dag nog verzekerd houden.

ajaa een belletje naar jou verzekering en vaak als jij het meld en hun vragen het aan ben je al gauw verzekerd. zo werkte het teminste bij mijne hoor.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:39

Les ging er goed! Heb van te voren op de haf van een vriendin gereden die tot de M is getraind. En daarna op Miggs gestapt wat een verschil!!! Maar hij is erg braaf met rijden hebben veel voltes gereden en flink aan de stelling gesleuteld. Helaas moest ik er ook aan geloven met mijn zit haha. Heb al een half jaar geen les gehad dus ja mijn houding is niet meer wat het was. (Schapen naast de bak vond ie wel erg raar haha)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:43

ja nou ja we wachten t gewoon maar even af ja dat vind ik dus ook dat hij verzekerd moet zijn bij hun tot hij hier aan de deur staat hoor maar goed...
zal blij zijn als hij hier is en lekker kan genieten van de zeelucht en t frisse zeewater..en uren tutten en buitenrijden

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:48

mag ik vragen of je hem al hebt betaald of dat je hem betaald bij aflevering? en tevens dan ook overschrijft op jou naam?

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:54

maar nathalie,wilde je hem al verzekeren of niet.iedereen kiest dat voor zich,maar nu wordt je gedwongen.ook niet erg netjes..
gelukkig is de merrie niet van mij,maar ik heb wel last van plaatsvervangende zorg.vanacht vaak wakker geweest en veel aan moeder en veulen gedacht.Maar ook hoe ik de merrie zag staan gister,met een kromme rug vergaand van de pijn.
Nu heeft de eigenaar(staleigenaar)toch al geen makkelijke tijd.vorig jaar haar vader lang ziek geweest,in mij een paard gestorven,daarvoor was ze zelf al lange tijd ziek zonder een bekende oorzaak,3 weken geleden is haar dochter voor een half jaar naar amerika gegaan en nu dit weer.hoeveel kan een mens hebben??

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:55

ohh sta jij aan de zee ja?ook met je paard vlakbij? is daar in de buurt een manege die paarden verhuurd?