Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

?
! Vet blij dus, en ik ga maandag al een dag meelopen, uitleg krijgen en dingen voorbereiden.Sandra1984 schreef:Jackytje jeetje wat heeft zij een knauw gehad zeg! arm paardje!
Ik heb die week toen ze in de kliniek zat zelf ook afgezien. Eerste dag, ik was helemaal blij dat ik een eigen paardje had, ligt ze de dag erna bijna op sterven.. En toen ik mee ging naar de kliniek, kon ik wel janken. Ze zag er zo beteuterd uit, al die slangetjes.. Ze wou persé naar buiten en draaide constant in haar stal. De eerste dag hier was ze dus ook nogal hyper
Ben alle sinds erg blij dat alles toch goed gekomen is. Het klinkt raar, maar moest dit niet gebeurt zijn, zou onze band niet zo sterk zijn. Of toch niet zo snel. Inmiddels gaat het prima met haar! Ze is al héél wat ronder, gelukkiger en echt een aandachtszoekertje! Ik weet dat het goed komt, volgende zomer zadel eraf en zo een buitenrit maken. Dàt is iets wat ik heel erg graag zou doen met haar. Aangezien dit eerder niet kon omdat ik nogal op haar ruggengraat zat..
Dan is ze op gaan staan, en deed ze het niet meer..
ik bedoelde had je geen koude voeten? hahahaha ik snapte hem zelf ook even niet 
Super zeg, zowel van het veulen als van je nieuwe baan !!!
Ben benieuwd of de sambal er nog in zit bij Kayleigh en of ze nog weer aan de manen hebben gevreten. 

haha!

Dus was helemaal warm gerend 
Mallow schreef:Kaat wat heb jij een hoop meegemaakt met je paard zeg.. Jeetje.. Gelukkig is alles goed gekomen! Vind jullie een leuk team
Bit omdraaien? Hahaha! Wat een clown! Wat voor bitje gebruik je?
Wij dachten misschien om iets straffer te gaan? Een dubbel gebroken ofzo.
_Lot schreef:Juist omdat ze hard is in de mond zou je bitloos kunnen overwegen...
Dus ken er nog niet zo heel veel van) 
Helaas niet heel veel tijd, maar morgen weer een dag.

. Ik vind het echt een slecht voorbeeld van een bitloos hoofdstel, maar dat is persoonlijk!!!!!!!