Geplaatst: 30-06-09 19:12
gaat trouwens intussen even poging tot was opvouwen doen heb een volle waslijn hangen buiten met hier binnen een rekje ennnn 3 wasmanden ennn nog een bult op de bench
ik geloof dat ik maar even moet heb ook alweer schone was in de wasmachine zitten + daar nog een berg voor wat er nodig doorheen moet
is idd veels te lang geleden
rommulus
Vind het ook spannend. Helaas kan Wilco niet mee, mijn ouders ook niet. Misschien dat ik vraag of de vader van Wilco nog een keer mee wil.
Resi_lover
Geplaatst: 30-06-09 20:12
Leuk joh Janet
kuzznathalie
Geplaatst: 30-06-09 20:17
Spannend Janet! Ga voor je duimen!
Voor de rest wel bijgelezen maar niet onthouden... sorry... is de schuld van het warme weer... Lekker bruingebakken vandaag!! K word steeds zwarter! Ga nu de was opvouwen!! Moet ook gebeuren....
rommulus
hihi ik was ook stom verbaasd dat mijn vriend het ook volgt (eingelijk meer de manga ipv de anime) er zijn best veel mensen die het in geheim toch volgen voorheen was het allemaal pokemon, digimon, yu-gi-oh, shaman king, dragonball etc etc nu beginnen mensen online te zoekken de favo's zijn toch naruto, bleach, one piece etc etc
somige serie's zijn niet langer dan bv 30 afleveringen en ze willen ook stoppen met de naruto anime dus het zal zometeen weer wat minder populair worden
janet mischien idd slim zijn vader op sleep touw mee te nemen oid
ellieellende
Geplaatst: 30-06-09 21:22
snowdon schreef:
wat is uit????
ellen, TT? TurboTinker?
Jazeker! heb m niet ingeruild voor iets op vier wielen hoor
ellieellende
Geplaatst: 30-06-09 21:26
hihihihi die deborah! het enige wat ik weet van die high speed tekenfilms, is dat mensen met epilepsie er niet naar mogen kijken.... Ssssspannend Janet!! Ben heel benieuwd!
aha, pokemon ken ik nog wel, de rest niet echt geloof ik
pfoe, donderdag gaan we frietje-vidar al brengen. kleine grote lieverd. vind het wel moeilijk, het is zo'n lief punkie. maar wel super, hij heeft hier de basis geleerd en gaat nu de rest van de wereld in. hopelijk gaat hij veel mensen helpen.
spannend janet! is je misschien nieuwe huisje hier al voorbij gekomen?
ik opende mijn mailbox en er word gewaarschuwd voor rhino in de omgeving. het schijnt zelfs te zijn in het dorp waar ik nu woon en in het dorp naast het dorp waar mijn paarden staan. vind het doodeng, paardjes blijven voorlopig mooi op het erf en er komt niemand anders op!
kuzznathalie
Geplaatst: 01-07-09 09:10
Goeiemorgen!
Oeh ENG TK!!!
Laatst bijgewerkt door kuzznathalie op 01-07-09 09:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Is een leuk huisje Janet, leuke straatnaam ook! Hihi.. Zou denk ik vrijdag (toch?) dan wel de vader van je vriend meenemen.. Heb je in ieder geval iemand mee...