@denise,nee geen ruzie met de buurman,ik stond alleen op(wat hij vind)zijn parkeerplekje,alleen is dat openbare weg,dat is niet zijn parkeerplaats.Marien(mijn man)heeft net onderzocht waar de banden kapot zijn,er is met een mes ingezeten,In allebei de banden een snee van 1 cm en glad..Al die mensen hier hebben allemaal nog al last van terretorium gedrag,ze staan nog net niet om hun huis heen te piessen.Dit geintje gaat ons 400 euro kosten.Ik wordt hier echt heel verdrietig van,je kan niets terug doen,dat wordt alleen maar van kwaad tot erger,maar t is erg frusty.
Ondanks dat wel lekker gereden vandaag,in het zonnetje
Heb net Ilse in de CM gezet, gelukkig geen schuur of mok problemen bij haar.
Nathalie een Essent soap achter de flat.
Annique met Pallieter gespeeld, doet ie dat niet om z'n neusgaten een beetje af te schermen tegen de wind? Of hij vindt het een lekker fris gevoel op z'n tandvlees
Wel behoorlijk vervelend buren met territorium drift, Inge. Maar dit is gewoon vernieling. Ik zou gewoon aangifte doen, ze kunnen er wel niets mee omdat je geen bewijs hebt, maar misschien kunnen ze de boel wat meer in de gaten houden.
Nou het klaarde hier net op, met zonnetje. Is het nu alweer donker...
Annique pallie is helemaal aan het opknappen he.
Vervelend is dat eefje. de buren van de broer van Wilco hebben dat ook. De auto stond 20 cm voor hun oprit. Gelijk stonden ze aan de deur of we de auto wilde weg halen. Terwijl hun er met alle gemak uit konden.
Net bij de ouders van wilco weg. Zijn oom en tante waren er ook. Heb alweer genoeg fries aangehoord. Ze kunnen gewoon geen nederlands praten, of ze zijn het te beroerd om het te doen.
hij is inderdaad helemaal aan het opknappen, helemaal weer zichzelf aan het worden
Vandaag kwam meneer boosdoender (d.a) op me werk, en spoot bijna een medicijn in zijn bloed ipv in zijn bil. Diertje loopt internationaal me baas zal niet blij geweest zijn al ging dat fout Gelukkig waren we er optijd bij
timokyana
Deze week eindelijk weer Jumping Amsterdam Ik ga eens even plannen van de week welke dagen ik heen kan, kan daar zo heerlijk genieten Me baas moet ook straten dus die wil ik zeker zien!
A_Pallieter
Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-09 20:14
grrr schreef:
Looptie er echt de hele weg zo bij, met tegenwind?! Hahahaha, sorry, maar da's erg grappig! Hij heeft humor!
uhu, houd hij zo 10 minuten vol als het niet langer is
Resi_lover
Geplaatst: 18-01-09 20:14
ja, het is echt erg, je lacht je dood, vooral als je het voor het eerst ziet