Vanvond zo´n 200 feestkrantje gevouwen, gister een boog in elkaar geknutseld..... Erg leuk en op de dag zelf genieten we er allemaal van maar nu..... Ik bedenk me nog wel ff voordat ik ga trouwen! hihi heb er nu even genoeg van! )nee hoor valt best mee)
succes vandaag Prada Werkse iedereen! Werkt hier trouwens iedereen ? Of zijn hier ook nog mensen die nog naar school gaan ? Of fulltime tinkeren zoals ik las hahah! Nog het leukste van allemaal
Ik zou fulltime op school moeten zitten... Hoef maar 1 dag verplicht, en verder thuisstudie, totdat ik word toegelaten tot de afstudeerfase. (rond december)
@ puchje, Bevalt dat een thuisstudie? Wat voor opleiding doe je
Ik doe geen thuisstudie Officieel moet ik 40u per week op school zitten, maar de computers zijn ALTIJD bezet daaro, dus werk ik thuis en komen we 1 dag in de week bijeen om de status te bepalen van iedereen. Ik doe PABO, dus ga Marleen achterna
yup hele dag en dan vooral de reclames want dat is mijn werk ik controleer zeg maar of de radiozenders de reclames volgens de afspraken hebben uitgezonden Dat en nog een heleeeeee boel andere dingen