Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Chubby schreef:Het is hier echt te koud zeg. De verwarming doet het niet in het pand, en de airco ook al niet. Net warme choco op, nu warm worstenbroodje. En krijg regelmatig mailtjes waar ik het warm van krijg
Dan heb je toch geen verwarming meer nodig?Jellie schreef:Oh Flet, ik ook in de war. Blijkbaar verkeerd gelezen omdat ik t in Word zette om te reagerenhaha wat mooi dat ze zo hard knort
![]()
Bezoek verbaasd zich ook steeds over haar knorkunsten. Krijg je van die reacties: "Welke kat is er daar zo hard aan het knorren?!" "Nou, dat kleine geval daar in de hoek" "Waaaat! Die?!" 
Hihi zou leuk zijn als ie volgende x mee gaat naar Jean 

Had vorige week ook een paar besprekingen buiten kantoor... Chubby schreef:Marlien, het was hier daarnet 14 gr op kantoor. Daar kunnen warme lieve spannende mailtjes echt niet tegenop helaas...
Jammer dat t te laat was voor hem om te komen, next time more luck 

Raven was ook erg lief, wilde erg graag poseren voor de camera 

WenK schreef:Merk jij het met rijden ook zo Flet? Ik voel gewoon veel meer buik onder me, en ik merk ook dat ze me daardoor richting stoelzit vraagt....
Stoelzit probeer ik zelf zoveel mogelijk te voorkomen door rechtop te blijven zitten en mijn benen zoveel mogelijk af te laten hangen. Maar ja, dat werkt ook niet altijd. Wel voel ik met rijden af en toe dat ze waggelt... dat die buik dus heen en weer gaat. Vaak maar heel kort daarna heeft ze hem weer onder controle maar het is wel een apart gevoel
jacky2 schreef:Hoi,
Vanmiddag mijn fototoestel buiten uitgeprobeeerd !![]()
Ik hoor graag jullie kritieken !?![]()
viewtopic.php?f=53&t=500664
Even een vraagje aan Bonte:
Binnen kreeg ik een soort van bellenblaasjes op mijn foto's ?
Enig idee wat ik fout doe ?![]()
http://www.mijnalbum.nl/Foto=N4HCRUJU
Leuk de foto's van de drachtige merrie's !

jacky2 schreef:Hoi,
Vanmiddag mijn fototoestel buiten uitgeprobeeerd !![]()
Ik hoor graag jullie kritieken !?![]()
viewtopic.php?f=53&t=500664
Even een vraagje aan Bonte:
Binnen kreeg ik een soort van bellenblaasjes op mijn foto's ?
Enig idee wat ik fout doe ?![]()
Leuk de foto's van de drachtige merrie's !

WenK schreef:Uierfoto's heb ik niet. Die van Lisje zijn ook zwart, dus niet echt opvallend. Daarbij zijn ze altijd iets gevuld (na haar vorige veulen) dus heeft niet echt zin om dat vast te leggen.