vrees niet, ze zal geen eva gaan heten. als het maar enigszins kan word het Ivannah, om meerdere redenen. Bij dit paardje zou dat goed kunnen Iva en Eva lijkt nogal op elkaar. (beetje voorbarig, heb het beestje niet eens in het echt gezien)
geen idee. Man en vrouw zijn uit ekaar, maar gaan nog steeds goed met elkaar om. Vrouw heeft haar paarden er nog. Die blijven er ook wel even, maar man wi boerderij verkopemn als hij klaar is met de verbouwing. Dus dan moeten haar paarden ook weg.
kan nog wel een jaar duren hoor.
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-09 20:52
Leuk Maartje, vind de naam ook luek, hier hebben we een Ivana
Hihi, Eva bijna niet gegeten
Janet behanggekrabt
Succes Eefje
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-09 20:58
Lekker fruit dropjes, in de vorm van paarden kopjes
Nog 1 nachtje slapen voor Eva!!! Clover komt eraan!!
Janet al druk aan het behang trekken.
Leuke paardensnoepjes! Al geproefd??
Ik ben net terug van stal en heb weer gelest! Laatste keer voor het weekend de proefjes geoefend en dat liep wel weer goed! Wel een bok met de galop maar verder netjes laag en rond en wel actief! Even de schrik gehad toen we met zn drietjes op het zandpad gingen uitstappen.... Ik op het paard van een stalgenoot en zij op Bons. Paard van haar wilde de heenweg niet voorop dus achteraan maar terug wil ze wel voorop dus ik voorop. Staat ze opeens stil en begint iets naar achteren te bokken, ik been en ze liep weer. Poosje later zo weer en nu echt trappen richting Boncho!! Hij werd ook een paar keer goed geraakt!! Ik een schop gegeven waardoor ze naar voren sprong maar daarna weer stil en nu steigeren en bokken...... beeste hield niet meer op dus ben ik er maar af gegaan.... Niet echt mijn ding maar kon niet veel anders... Toen was het ook gelijk over. ook maar weer geruild van paardjes, nou ja, ik op Bons en stalgenoot naast haar paard. Gelukkig is Boncho alleen op zn kont geraakt en niet op zn benen. Stakker.... Hij deed ook heel niks terug!
Lucy_1
Geplaatst: 16-09-09 21:34
Waai effe binnen... Ben niet bijgelezen... Maar dit veulen heeft een witte/lichte staart... Zou die nu nog zwart worden? Hij is van een donkere moeder en een zwartbonte hengst... Vind het zo apart....
Ik ga effe douchen en naar bed!! Morgen een paar uurtjes werken! mag wat uit gaan bouwen!! Kijken hoe mn lichaam dat vind. Heb er wel enorm veel zin in!