Nou Joyce, ik maak er verder niet zo'n probleem van hoor, volgende keer beter! Alleen op het moment zelf kwam de stoom uit m'n oren, maar da's logisch na 100 keer proberen!
Whis heb ik vandaag een stul sok bij haar voor been weggeknipt. Op haar been net onder de knieholte zat een hele dikke plek met rasp. En met die haren kon ik er niet bij. Nu zit ik er wel mee als het niet netjes wat aangegroeit is in 4maanden. Dat ik dan niet naar de keuring ga dit jaar. Maar alle 4 haar benen eens kaal scheer Om de schade van 1 dracht eens te bekijken
grrr
Geplaatst: 18-01-09 17:19
Komt het echt door de dracht dan Peet? Hoe erg is de schade nu dan? Hier is het ook lastig, je komt met die zooi bijna niet door de haren heen he? Ach, Whisper is toch al ster? Of nog niet?
J aWhis heeft toen ik haar kocht verwaarloosde mok gehad. Na intensief twee jaar bezig zijn. Was het op een enkel plekje droge mok weg. En s'winters wat rasp. Maar dat heeft bijna iedere tinker.
Toen ze drachtig was en meer voer moest hebben is de ellende begonnen. Ook toen ik nog een ging probren merriebrok te geven stond ze met drie benen tot bloedens toe met mok.
Nu moet ik zeggen dat ik door alle omstandig heden het ook wat verwaarlooods heb hoor. Maarja nu ze die koorts had ben ik toch opzoek wie de boosdoener kan zijn.
Maar wat ik zeg morgen gaat ze in de biotex.(wat ik normaal om de twee a drie weken deed altijd. En dan eens kijken hoe of wat.
Mocht ik het allemaal te erg vinden en die pluk die er nu af niet netjes zijn als de keuring er is Dan gaan we niet en scheer ik alle sokken er af
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 18-01-09 17:26
Door dat ene weggeknipte plukje sok moeten ze maar heen kijken hoor Petra!
Ik heb net een schoonheidsslaapje gedaan, helaas mislukt heb op een geribbeld kussen gelegen Ik ga nog even bij Ilse van de zon en strakblauwe lucht genieten.
Eens kijken wat er sneller groeit.... die pluk bij Whis of de baard van Chayenne
Ik heb met die strenge vorst in de baard van Chayenne geknipt om joekels van bevroren waterbellen er af te halen.... ze had het er echt zwaar mee Maar is niet echt mooi gedaan Sowieso zit ze nu wat bekaaid in het haar........... heb d'r manen bewerkt en die zitten nu voorlopig permanent in de vlecht
Whahahahah wat heb je met die manen gedaan dan Leon hihihi.
Ach het is niet een reuze ramp hoor Whis hoef niet persee naar de keuring(is al ster)maar leek me leuk onder de man voor te brengen. En als ze dan met zo'n kale plek loopt wil ik niet gaan. Daar ben ik een zeikert in alles moetd an perfect zijn anders gaan we niet
grrr
Geplaatst: 18-01-09 17:31
Hier wil je de manen van Kascha ook niet meer zien, na die schimmel en schuren. En het is nog niet over, dus ben benieuwd wat er over blijft... Durf nooit zo goed de schaar erin te zetten.
Snowville
Geplaatst: 18-01-09 17:32
Laatst bijgewerkt door Snowville op 18-01-09 17:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik doe altijd vlechten maken zoals je ziet op de foto van whis onder het zadel. En daar knip ik dan een stukje vanaf. Als je de manen daan weer los gooit zie je niet hoe of wat
Heb het op de manier van Petra gedaan overigens, maar het is nu erg kort.. en vind t niet mooi
grrr
Geplaatst: 18-01-09 17:36
Die mooie 2e hoge premie had je toch al!
Haha, kreeg je een ban van Leon, Arjan?
Hier krijgen we om de paarden ook nog weleens ruzie hoor, tenminste wel wat geirriteer! Zeker als de paarden niet meewerken, dan vindt Mees het al gauw mijn schuld en ik die van hem...
snowdon
Geplaatst: 18-01-09 17:38
Ow met Chayenne zouden we dit jaar toch niet naar de keuring, dus daarvoor is het niet erg Mja, toch
En ruzie, nee echt niet zo snel. Ik heb eerder ruzie met mijn toetsenbord/pc
Whaaaa het regend hier echt al heel de dag En nou klapt de stroom er ook nog om het half uur uit.. Nu al 3 keer Staat ook al voor de 4e keer een essent busje achter de flat en die man begind steeds minder vrolijk te kijken.. ow hij gaat weg, ben benieuwd voor hoe lang Nora's halster wordt iig erg mooi schoon want ik heb dus ook al voor de 3e keer de wasmachine aan moeten zetten
Heb alles weer bijgelezen jullie gaan echt heel erg snel Komt alweer bijna een nieuw topic zo!
HIer helaas ook ervaring met K..... vervelende ziekte waar ze nog te weinig mee kunnen doen
Ruzie met de pc en toetsenbord helaas ook bekend haha
Mooi carnavalspakje gezien van joyce, gewaags maar wel erg leuk! zoals je zelf al zegt zal hij bij jou lager zijn dat rokje, datr zal wel erg leuk staan!
Leon bijna je kleine veulentje verhuizen , meteen maar nieuwe fotos maken dan he
Las wat over een waterballet, klinkt niet zo best! Hebben wij gelukkig nog niet gehad..... Wel op me werk 60 bevroren waterbakken met de strenge vorst, was niet zo grappig.....
Pfff ben weer thuis van de ponys, heb lord lekker gelongeerd en daarna met pallieter gespeeld. Pal was weer lekker lollig aan het doen die vind het zo heerlijk om te spelen, dan komt hij heel stoer op je af, dan tinkt hij je heel zachtjes aan met zijn neus en voor je kan reageren rent hij snel weg echt uitdagen in de hoop dat je meerent Grapsjas haha
Weet een van jullie trouwens een antwoord op mijn vraag? Pallieter gaat echt áltijd als hij tegenwind in loopt met zijn mond open lopen. niet flamen ofzo maar echt zijn mond open heel grappig gezicht maar wel idioot Hij doet het al vanaf jongs af aan, tegen de wind in gek dier
Ben vanochtend lekker nat geregend op me werk, collega was er niet dus waren met zijn 3en , en toen ging het natuurlijk op zijn hollands hozen als een gek, ging door me regenpak heen, was drijfnat. Nu lekker aan het opwarmen en zo douchen