blehh verveel me.... Wilco is nog steeds niet hier. Hij is thuis aan het ploegen, zijn vader lost hem rond 11 uur af. Dan ploegt zijn vader door tot 6 uur s ochtends, en dan gaat zijn broer van 6 tot 2. En dan moet wilco om 2 uur s middags zijn broer weer aflossen. En dit gaat nog ongeveer 2 dagen zo door.
Ik denk dat ik maar naar mijn bedje ga, en shrek II ga kijken.
Mijn moeder heeft weer een briljánte actie begaan! Heeft ze mijn adapter van mijn telefoon in Hotze zijn koffer gedaan omdat ze dacht dat dat zijn adapter was.. Nu is mijn batterij dus leeg, geen adapter te vinden. Toevallig belt Hotze van ja er zit een vreemde adapter in mijn koffer.. Fijn, kan ik pas over 2 dagen mijn telefoon weer opladen!
Ik vrees van niet.. Mijn telefoon is vrij nieuw (heb hem zelf ook nog maar een week) en de kans is heel klein dat iemand in mijn kennisenkring die ook al heeft..
Ik ga slapen, hoop dat mijn koorts dan een beetje gezakt is! Toch raar, als ik ongesteld ben heb ik tegenwoordis 's avonds koorts.. Maar.. Voel me verder niet echt ziek..
sita dat is geen slimme actie van je moeder. Hpen dat hij snel aankomt. grr: volgens mij doen ze dat om de grond lossr te maken, maar waarom precies geen idee.
ik ga zo naar divoza toe, het hoofdstel wat Ziggy niet past even ruilen. En ik denk dat ik maar een trekpaard hoofdstel mee terug neem. Daarna nog even naar Angela om een verslag af te maken, en dan zal de dag bijna wel om zijn denk ik.
Janet heefy ie dan zo'n groot hoofd succes met het verslag
Als de grond ontdooid is dan ga ik met temptation voor het eerst springen. Hij moet in april een sprongetje van 60 cm kunnen maken maar tot nu toe heeft ie nog nooit onder de man gesprongen. Hij draaft trouwens liever over de hindernissen