In Vlissingen is er namelijk geen!

Je kan wel langskomen voor een meeting als je zo dicht in de buurt zit!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pradaatje schreef:Ha-Ha.. Hij werkt dus bij Maris.. Is een leuke jongen.. Vriendelijk en grappig. Knap ook nog maar helaas bezet..
timokyana schreef:Mickeyklim maar in mijn koffer
mickey1989 schreef:Pradaatje schreef:Ha-Ha.. Hij werkt dus bij Maris.. Is een leuke jongen.. Vriendelijk en grappig. Knap ook nog maar helaas bezet..
Daar kun je toch wat aan doen........
Pradaatje schreef:Heey Mick. Het gaat wel goed hoor.. Maar soms word ik wel een gek van hem.. Heel de tijd het geslijm van hem.Ik weet niet maar het voelt gewoon veel beter zo. Heb tevens nog een leuke jonge 'leren kennen' ook. Allleen nogal heel erg onbereik baar voor mij.
Gaaf joh die opleiding! Wat moet je daar voor voorafgaande opleidingen voor hebben?
Ik ga zaterdag naar de gevangenis in Vlissingen om te kijken hoe het daar in de psygologische/maatschappelijkwerkster kant het eraan toe gaat. Dat spreek me namelijk heel erg aan.
mickey1989 schreef:Pradaatje schreef:Ha-Ha.. Hij werkt dus bij Maris.. Is een leuke jongen.. Vriendelijk en grappig. Knap ook nog maar helaas bezet..
Daar kun je toch wat aan doen........
mickey1989 schreef:Hey Sita, zullen wij even een goed 'woordje' doen voor Prada...? *grijnst*
rommulus schreef:idd maar hij weet nu in iedergeval dat ik het er enorm moeilijk mee heb
Sita_ schreef:Pradaatje schreef:Ha-Ha.. Hij werkt dus bij Maris.. Is een leuke jongen.. Vriendelijk en grappig. Knap ook nog maar helaas bezet..
Daar kun je toch wat aan doen........Mijn gedacht!
rommulus schreef:idd maar hij weet nu in iedergeval dat ik het er enorm moeilijk mee heb