Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Hij heeft zelfs een Dually-halster voor Kyara gekocht, en ik weet bijna zeker dat hij vandaag al met haar gaat oefenen
.
. Zal een moeilijke dag worden, want ons kleinste kereltje stond vanmorgen om 5 uur al aan m'n bed ....

Jellie schreef:Nikitagogo, iig geen last van de sneeuw voor jullie, gelukkig. Wat een stoertje die anastasia!
alleen 30 km noordelijker wij niet 
Tis namelijk echt een mini-poesje. De kleinste van alledrie mijn poezenbeesten maar ze knort wel het hardst
In de trant van: Stasia ligt aan de ene kant van de kamer verstopt in een grote stoel en aan de andere kant van de kamer (a 5 meter) hoor je haar nog zeer duidelijk knorren.

Dus van ellende maar boodschappen gaan doen bij de Lidl in Neuenhaus. 

Jellie schreef:FK, Flan heeft mok. Tegenwoordig hoor je ook idd veel van dat Tea Tree. Is dat nu ook een 'mensenproduct' of wel iets dat je bij de ruitersportzaak haalt?
Ik heb Mira's benen alleen maar gewassen, verder niets opgesmeerd, wilde even kijken of de TeaTree in de shampoo iets doet.Spetter schreef:Jellie, Tea trea spray koop ik bij de Tuinen. Laatst steeds voor de helft. Zo'n 5 euro is het.

Gaaf dat je bij M Roberts geweest bent! 
haha wat mooi dat ze zo hard knort
En Flet ook nog eens een mietje 
Valt mee hoor.

hihi
ohhh hihi
) en puisten enzo
haha
Dat van 'met je binnenbeen naar je buitenteugel rijden' weet ik ook nog net 
Wat apart van katten. Van mijn stalbaas begreep ik dat het juist goed voor t vocht in de benen was als ze over de verharde weg draven/stappen. Maar snap je verhaal wel
en het bos kan je daar niet heen? Ben je niet meer op 'poppetjeshjacht'?
Sloot het gesprek wat dubbel af, maar dat is toch al aardig bijgetrokken nu. Jeanette, reken er maar op dat 'ie de volgende keer wel mee afreist!
Chubby schreef:Nope.... Die mailtjes zijn speciaal voor mij!!
Zaterdag 2 uur zitten bellen met 'mSloot het gesprek wat dubbel af, maar dat is toch al aardig bijgetrokken nu. Jeanette, reken er maar op dat 'ie de volgende keer wel mee afreist!