.Hier actief bezig rond huis, een boom volledig omgelegd en zeer veel overhangende takken van de bomen van de buren afgedaan (de takken zelf mogen ze houden
) Vanmiddag al met Cup gaan wandelen (nu ja ik, mijn zusje wandelde ermee en ik liep erbij), zou graag straks nog even met Finn een rondje doen ook. Terug eens zijn tuig op doen, is al zeker meer dan een maand geleden
(die is jong he wil niet te snel gaan).

verder was zijn gebit helemaal goed 

Bones wilde me laten werken. Maar buiten z'n geklier (vliegen op z'n neus dus sloeg met z'n hoofd af en toe) was hij wel braaf vandaag.
(Thaisme betekent 'bij toeval'; pa, ma en zijzelf zijn allemaal op 16-6 geboren.)
Ik snap heus wel dat je voorzichtiger bent nu en tsjah sorry maar laat je man fijn klagen. Je zit gewoon ff in een dipje en hebt even tijd nodig weer te herstellen. Is er niet iemand waar je mee kunt oefenen samen? Of iemand die hem voor je aan de longe kan zetten zodat je er weer op durft? Of iemand die hem even voorrijdt? Ik begrijp je wel hoor en je mag best wel wat angst hebben, dat gaat vanzelf wel weer weg. Gie n jij zijn zo'n leuk team, je vindt je kracht wel terug hoor daar ben ik van overtuigd