Met Ivy (mijn hondje) gaat het goed. Ze is het vertrouwen in andere hondjes niet verloren gelukkig. Ze is vrolijk, eet goed en moppert weer. Haar wond ziet er diep maar schoon uit. De antibiotica doet goed zijn werk. Geen zwellingen verder of verhoging/koorts. Wel netjes de kuur afmaken, maar als ze worst krijgt slurpt ze het zo als een haai naar binnen met pilletje en al. Ze vind het alleen jammer dat als ik naar stal ga ze nog niet mee mag. De andere dan ook niet. Vind het er te vuil voor de wond. Dat vonden ze wel jammer haha. Want ze rennen altijd graag over het erf en achter de fazanten aan op het land.
leuk ik vind t eigenlijk qua aanbod op horse event van dingen zien enzo wel tegenvallen met vorig jaar ... wat een mooie tinker dame op de vorige pagina blauw/grijs bont??? hoe noemen ze die kleur eigenlijk? en wat een leuke vrolijke foto van een tinkje in de opfok...
nog ff een andere vraag hier....als een tinker eenmaal mijt heeft gehad in de sokken kan t dan terug komen als t weg is??
DeCobvan
Geplaatst: 31-08-12 19:08
mijt kan altijd terug komen. er zijn enorm veel topics geweest de laatste jaren over dit rotbeestje.. even zoeken en je hebt genoeg tips
ja had al genoeg tips voorbij zien komen maar denk hier ook even bij de tinker mensen vragen dan weet ik in ieder geval toch dat t altijd terug kan komen
ik heb me toch een geweldige gave western set gezien hahaha me moeder zou me voor gek verklaren maar ergens zo gaaf maar ga niet bestellen want t is ebay...dus als iemand iemand weet in nl die zoiets verkoopt haha dan ben ik om
hihi ,dat setje ,wel grappig voor mijn dochters ,maar voor mijzelf bednak ik, hahahah
NathalietjeB
Geplaatst: 31-08-12 20:53
elliecuijk schreef:
Ik vindt die set echt gaaf!
had al verwacht dat weinig t iets vinden maar vind t zelf echt een gave set haha en ben blij dat ik niet de enigste ben
Diaz
Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-12 21:00
Grappig setje haha..
Mijn zadel is binnen! en gelijk het nieuwe hoofdstel gepast...
Ik twijfelde nog om een bredere boom er in te doen, maar het is vooral gebrek aan schoft dat het zo veel ruimte heeft daar.. De kussens raken haar rug netjes, zadel klappert niet, zit heel netjes, alleen schuift alles alsnog om met opstappen of iets. Je moet altijd een krukje erbij helaas, ze is zo rond en schoftloos!
Eerst zadel checken:
De ruimte bij haar niet-schoft hihi.. maar alles sluit heel mooi aan,
Diaz slaperige hoofdje haha..
En een mini-buitenritje gemaakt! (lekkere stoelzit hihi)
Enne wbt zadels, al dat geld wat je er nu voor niks in hebt gestoken (en op elk zadel zit je extreem in stoelzit) zonde van je centen. 1x de zadelmaker erbij, 1x kosten en in 1x klaar.
Hier gaat voor Tinky's zadel ook iemand komen. De uitbater van de winkel zelf. Denk dat hij wel weet over wat hij spreekt. Heeft ons goed geholpen in de winkel ook. Deze zadels hebben namelijk geen verstelbare boom, maar je hebt er wel wat speling op. Hij zei dat hij al bij verscheidene Tinkers deze zadels heeft gepast en het gewoon paste. het is te hopen dat het bij Tinky ook het geval zou zijn.
Ik laat voor Kaydee ook iemand komen hoor , die is nog VEEEEEL ronder dan Diaz , hihihi .... Heb wel een western die past ,maar wil ook een gewoon vzh zadel erbij !