Ik vind bitloos voor de wagen ook eng, doe er dan maar een stang met hefboomwerking in hoor.. Als je de rem dan nodig hebt, dan is ie er tenminste. Daar ben ik echt totaal niet natural in Onder het zadel heb je gewoon meer te vertellen dan voor de kar.
Fijn Mirjam dat de isolatoren er eindelijk waren!!
Lucy_1
Geplaatst: 28-10-09 21:26
Balen van je rug Mirjam Fijn als je iemand hebt voor Bravour...
Cake en muffins Had dit weekend appeltaart gebakken, ook errug lekker...
Komt net mijn oudste zoon naar beneden..... Er zit een vogel in jullie slaapkamer.... Hubbie boos... Had je het raam open laten staan dan? Staat altijd open, maar zitten horren in.... Zal zo eens foto'tje plaatsen.... Heb hem gevangen, gefotografeerd en los gelaten....
ik weet niet, over eng of niet eng, met bit kunnen ze ook gewoon door razen, maar voor mijn gevoel heb ik meer te vertellen. maar heb wel geleerd van syl, paarden hebben geen noodrem. niet met bit, halster, hackemore, touwhalster, bitlooshoofdstel of wat dan ook. als ze willen gaan ze toch wel.
Laatst bijgewerkt door draaakje op 28-10-09 21:28, in het totaal 2 keer bewerkt
Dat klopt Maartje, zeker. Maar toch blijf ik meer vertrouwen houden in mn bitje, stiekem. Ik vertrouw Nigel compleet hoor met bitloos buiten, maar toch..
snowdon
Geplaatst: 28-10-09 21:28
maar met bitloos rijden doe je nog remmen met je zit zegmaar.... naja, ik weet er te weinig van. t klinkt wel mooi
oei een vogel in slaapkamer hahaha
Laatst bijgewerkt door snowdon op 28-10-09 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt