Goede tip voor Eva Domme vraag misschien, maar moet je dat niet een paar dagen oid vantevoren aanvragen dan? Is al wat jaartjes geleden dat ik zo'n bedrag contant had.
grid
Geplaatst: 16-09-09 11:29
boven de 5000 pas (tenminste bij onze bank) en neem aan dat Clover niet zoveel kost
Nee die kost gelukkig niet zoveel , maar dat kan toch wel gewoon? Dat ik de bank binnenloop en bij die balie ( ben de naam even kwijt ) zeg dat ik zoveel wil opnemen?
Weet niet of het per bank verschilt ? maar nee dat viel gelukkig wel mee ze moeten wat intypen en dan kun je pinnen ff limiet opgezocht en is dus 1250 dus tot dat bedrag hoef je nieteens naar binnen
Oke, ja of anders moet ik vanavond alvast de helft pinnen, en dan morgen de andere helft? Maar dacht dat ik een limiet van 1000 had. Niet dat ik het dan red, maar weet t niet meer precies
Bij de ABN, maar heb gebeld, en het ligt morgen voor me klaar
ellieellende
Geplaatst: 16-09-09 15:29
Goedemiddag!
klaar met trouwjurken passen! Erg leuk!! Centjes voor Clover liggen klaar
Leuk Ingrid, Ik zou het kei leuk vinden om op ponykamp te gaan
mnkortleve
Geplaatst: 16-09-09 15:29
Boterham zit er nog in.
timokyana Lekker vrij.
draaakje Hadden ze ook wel even kunnen zeggen.
ellieellende Leuk trouwjurken shoppen. En naar Leon ook leuk.
grid Het gaat om iemand die vrij lang is en dus niet de gok wil wagen, maar ik had het met haar ook gelijk al over Jelle gehad. Kapster gespeeld. Geluukig gaat het steeds beter met jullie vriend.
snowdon Ik weet niet wat ze precies wil, ze vond Devynn gewoon helemaal geweldig dus zoiets zei ze.
Mallow Spannend. Je hoef geen geld te reserveren alleen eenmalig je banksaldo te laten verhogen, heb ik pas ook bij Grainey gehad. Edit je heb al gebeld mooi.
Ben voor de eerste keer bij de fisio geweest voor mijn heup het zit niet in mijn heup maar in mijn rug denkt ze en het is iets gekker dan dat ik gedacht had ze heeft me aardig zeer gedaan ze zei dat ik ws morgen niet best zou lopen, nou lekker vooruitzicht weer. Ze kijkt maandag nog een keer en dan word ik ws doorverwezen naar een manuele therapeut.
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-09 16:39
TK een dagje vrij
Maartje ineens ook vrij
Leuk zeg, Ellen, trouwjurk shoppen EN vanavond weer naar Leon
Grid een stukje van Say d'r manen afgeknipt Vriend ook steeds iets beter